Σάββατο 4 Ιουλίου 2009

Περπατώντας στην πόλη Κίνδυνος εξ ουρανού

ΣΑΒΒΑΤΟ 4 ΙΟΥΛΙΟΥ 2009

Δεν έχω τίποτε με τον ιδιοκτήτη, ούτε και με το... παλιό διώροφο κτίριο, της διασταύρωσης των οδών Αγίας Λαύρας - Νίκης και Ορφέως.

Το βασικό παράπονό μου είναι, ότι είμαι αναγκασμένος να παρακολουθώ καθημερινά τα δελτία καιρού και ειδικότερα τα μποφόρ που προβλέπει η ΕΜΥ, ώστε αναλόγως να ρυθμίζω την πορεία μου, κατά το πήγαινε - ένα, από το σπίτι στη δουλειά μου...

Αυτό δε για να μην γίνω θύμα ενός σωλήνα μιας θερμάστρας του παρελθόντος, που, δεμένη από κάποιο σύρμα, απλώνεται... νωχελικά στον παράλληλο τοίχο μιας εγκαταλελειμμένης οικοδομής ή ακόμη κάποιας γρίλιας, που, ανοιγμένη κάθετα, δεν μου δημιουργεί νοσταλγικά αισθήματα και ρομαντικές αναμνήσεις, αλλά με γεμίζει με τον φόβο, μήπως με την πνοή κάποιου, ίσως και δροσιστικού ανέμου, μου έρθει κατακέφαλα...

Έτσι, λοιπόν, πορεία αριστερά... όταν κινούμαι από το νοσταλγικό, πρώην καφενείο Μπίλα προς την οδόν Βασιλείου Β (εκδημοκρατισθείσα οδόν Βουλγαροκτόνου).

Δεν έψαξα αλήθεια να μάθω ποιος είναι αρμόδιος. Κάποιος θα είναι όμως και ασφαλώς το ξέρει. Ίσως να έχουμε... συναρμοδιότητα! Και τότε τα πράγματα μπλέκονται, όπως συμβαίνει, όταν τα θέματα των πολιτών - σε κάθε εποχή - οδηγούνται στα συναρμόδια Υπουργεία ή τις συναρμόδιες, παραλλήλως ή καθέτως, επιτροπές.

Νομίζω ότι ήρθε η ώρα ο... εξ ουρανού κίνδυνος με την λήψη κάποιων απλούστατων και θα έλεγα αδάπανων μέτρων, να εκλείψει.

Για να περπατούμε στο δρόμο κοιτώντας μπροστά και όχι ατενίζοντας τον ουρανό κινδυνεύοντας πλέον από τα τροχοφόρα.

Η προφανής απουσία του ή των ιδιοκτητών από την πόλη δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει αρμόδια Υπηρεσία, Δημόσια ή Δημοτική, που έχει την δυνατότητα να αφαιρέσει ό,τι επικινδύνως κρέμεται απειλητικά για την δημόσια κυκλοφορία. Πάντως κίνδυνος τιμωρίας για διάπραξη του αδικήματος της αυτοδικίας, ας μη φοβούνται, δεν υπάρχει.

Κ. Μπόλης

ΚΡΑΧΤΗΣ (kraxtis-gr.blogspot.com)

Δεν υπάρχουν σχόλια: