Παρασκευή 5 Ιουλίου 2013

Video: Ο Βασίλης Κωστέτσος απαντά γιατί δεν πήγε στη «Μεσημεριανή Μελέτη»- Το ξέσπασμα της Τζωρτζέλας Κόσιαβα!

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj7GRnSxLAN5YsSmg8GUhcZIcROlOoViP8UKnC7lBeBIJuVsZkRiylONDxQYY_E5so6WJBSilMBra0QFkGzyyWblSUvvdP3oC0vExyA74ueh5qAj4lcTqb28Z6gpQO34S85WUZ07xjG07Q/s320/kosa.jpg 
Παρασκευή 05 Ιουλίου 2013
Στο ξεκίνημα της «Μεσημεριανής Μελέτης» η Τζωρτζέλα Κόσιαβα ξέσπασε εναντίον ενός καλεσμένου ( δεν αναφέρθηκε στο όνομά του) ο οποίος ήταν ο κεντρικός καλεσμένος της εκπομπής για σήμερα...
και είχαν ετοιμαστεί βίντεο προκειμένου να τα σχολιάζει. Ο καλεσμένος - που όπως είπε η Τζωρτζέλα- εκνευρίστηκε με τα μέτρα ασφαλείας στο κανάλι του Star, έφυγε αφήνοντας ξεκρέμαστους τους συντελεστές της «Μεσημεριανής Μελέτης» και δεν απαντούσε καν στο κινητό του, στις αγωνιώδεις κλήσεις και της Τζωρτζέλας αλλά και της ίδιας της Ελεονώρας Μελέτη, που αγχώθηκε ιδιαίτερα για την κατάσταση της Τζωρτζέλας η οποία είναι 5,5 μηνών έγκυος και δεν μπορούσε να ηρεμήσει καθώς έφερε βαρέως το ότι η ίδια κάλεσε τον γνωστό σχεδιαστή στην εκπομπή.. Το tvshow επικοινώνησε με τους ανθρώπους της εκπομπής προκειμένου να μάθει το όνομα του καλεσμένου, αλλά κανείς τους δεν θέλησε να δώσει περισσότερα στοιχεία, θέλοντας με τον τρόπο αυτό να προστατέψουν τον άνθρωπο που τίμησαν με το να τον καλέσουν στην εκπομπή και να του ετοιμάσουν αφιερωματικά βίντεο. Τοtvshow όμως έμαθε ότι ο καλεσμένος ήταν ο Βασίλειος Κωστέτσος και επικοινώνησε με τον γνωστό σχεδιαστή ο οποίος πολύ χαλαρός και ήρεμος απάντησε: « Εγώ πήγα κανονικά στην εκπομπή και μάλιστα με μεγάλη μου χαρά καθώς εκτιμώ απεριόριστα και την Ελεονώρα και την Τζωρτζέλα και μου εξαιρετικά συμπαθή όλα τα παιδιά της εκπομπής. Απλώς πρέπει εκεί στο Star να προσέχουν τον τρόπο που φέρονται οι security γιατί εγώ αντιμετώπισα μια απρεπή συμπεριφορά η οποία μ έθιξε και δεν είμαι υποχρεωμένος να ανέχομαι τέτοιου είδους συμπεριφορές. Χάλασε η ψυχολογία μου πολυ κι έτσι έφυγα. Στη συνέχεια, ναι, δεν απαντούσα στις κλήσεις γιατί ήμουν φορτισμένος και δεν μ αρέσει να μπαίνω σε διαδικασίες που δεν μ εκφράζουν. Το είπα μια φορά στους υπεύθιυνους, ότι δεν μου αρέσουν οι συμπεριφορές που εμπεριέχουν αγένεια και τέλος. Δηλαδή τι, να νευριάζω να φεύγω και μετά να γυρίζω πίσω; Αυτά είναι παιδιάστικα και δεν μ εκφράζουν. Επαναλαμβάνω, με τα παιδιά της εκπομπής δεν έχω το παραμικρό πρόβλημα. Τους εκτιμώ και τους σέβομαι. Απλώς χάλασε τόσο πολύ η ψυχολογία μου που ειλικρινά δεν θα μπορούσα με τίποτα να βγω στον «αέρα» και να παριστάνω ότι δεν συνέβη τίποτα» Δείτε το ξέσπασμα της Τζωρτζέλας Κόσιαβα 
http://tvnea.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια: