Παρασκευή 5 Ιουλίου 2013

"Παθιάζομαι με την δουλειά μου, δεν είμαι τρελός"





Παρασκευή 05 Ιουλίου 2013 
Ο Σανθ Χακόμπο αναφέρθηκε στον εκρηκτικό του χαρακτήρα, το ραντεβού του με τον Ιβάν Σαββίδη και τους λόγους που τον κράτησαν στον ΠΑΟΚ.....

Ο Ισπανός πορτιέρο δεν έκρυψε το πόσο ήθελε να παραμείνει στις τάξεις του "Δικεφάλου", με συνέντευξη που παραχώρησε στο Λέομπεν της Αυστρίας. Αναφέρθηκε
Αναλυτικά όσα δήλωσε:
Για τον στόχο του ΠΑΟΚ την επόμενη σεζόν: "Είμαστε στη προετοιμασία και τώρα πρέπει να σκεφτόμαστε τα ευρωπαϊκά παιχνίδια. Μετά, θα δούμε. Πρέπει να παλέψουμε για τους εγχώριους τίτλους. Πρώτος στόχος μας στόχος είναι η Ευρώπη, να προχωρήσουμε στο Τσάμπιονς Λιγκ. Η εμπειρία μου λέει πως αν αρχίσουμε να σκεφτόμαστε ότι θα πάρουμε πρωτάθλημα ή κύπελλο, δε θα έρθει τίποτα. Κάθε μέρα, θέλει δουλειά. Αυτό είναι το πιο σημαντικό σε αυτή τη φάση".


Για το πόσο διαφορετική είναι για τον ίδιο η φετινή σεζόν: "Οι διαφορές είναι μεγάλες. Ξεκινάω και είμαι στη προετοιμασία, ενώ πέρυσι ήρθα τον Αύγουστο. Δεν με ήξερε ο προπονητής και είχε πάρει τις αποφάσεις του. Είχα νωρίτερα μια εγχείρηση, μετά μια ακόμα εγχείρηση. Από τέτοιες καταστάσεις μαθαίνεις να παλεύεις. Είναι στιγμές που μετά από τραυματισμό σε ξεχνάνε και πρέπει να παλέψεις να τους θυμίσεις ποιος είσαι. Με δύναμη από την οικογένειά μου, είμαι εδώ. Υπέγραψα συμβόλαιο στην ομάδα που ήθελα και πλέον ξέρω ότι η ομάδα με θέλει. Θέλω να δείξω για ποιο λόγο είμαι εδώ. Οι στόχοι μου είναι μεγαλύτεροι από πέρυσι,  όπου και έπαιξα λίγα παιχνίδια. Εγώ θέλω να παίζω συνέχεια. Αν γίνεται, ακόμα και σε όλα παιχνίδια της σεζόν".



Για τους λόγους που ήθελε να μείνει στον ΠΑΟΚ: "Στο ποδόσφαιρο δεν έχουν σημασία μόνο τα λεφτά. Σίγουρα είναι σημαντικά για κάθε ποδοσφαιριστή, αλλά δεν είναι το παν. Όταν νιώθεις ότι μια ομάδα σε θέλει, χαίρεσαι, νιώθεις καλά. Είχα προτάσεις και από άλλες ομάδες, καλύτερες οικονομικά, αλλά δεν ήθελα να φύγω από εδώ. Είχα προτάσεις ακόμα και από ομάδες της πατρίδας μου, όμως δεν πήγα εκεί. Υπάρχει επίσης και ο κόσμος που δείχνει την υποστήριξη και την αγάπη του σε εμένα. Ο ιδιοκτήτης μου εξήγησε τι θέλει από εμένα και έχουν μπει υψηλοί στόχοι, οι οποίοι ταιριάζουν με τους δικούς μου".
Για το τι διαπίστωσε στην συνάντηση του με τον Ιβάν Σαββίδη: "Ο μεγαλομέτοχος  ξοδεύει χρήματα και θέλει να δει κάτι καλό από την ομάδα. Είναι λογικό, όλοι το θέλουμε αυτό. Αυτό που ξέρω ως στόχο είναι να παλεύουμε για το κάθε τι. Αρχικά στην Ευρώπη και στη συνέχεια στις εγχώριες διοργανώσεις. Το να πω οτι θα παλέψουμε για πρωτάθλημα και κύπελλο, δε σημαίνει κάτι. Πρέπει να το κάνουμε κιόλας. Η σεζόν αρχίζει με την Ευρώπη και εκεί είναι το μυαλό όλων. Πρέπει να αποκτήσουμε ομοιογένεια καθώς θα έρθουν και άλλοι παίκτες".
Για την αντίδρασή του στο ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό και τον ειδικό όρο που υπάρχει στο συμβόλαιό του: "Ξέρω για ποιο πράγμα μιλάτε. Για το παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό. Εντάξει, ναι συνέβη, αλλά μια φορά στα δέκα χρόνια καριέρας. Δεν χρειαζόταν να μου πει ο μεγαλομέτοχος ή ο προπονητής ότι δεν ήταν σωστό αυτό που έκανα, διότι έπληξα εμένα και τους συμπαίκτες μου. Για πέντε λεπτά έχασα πολλά. Ξέρω ότι αυτό δε θα ξανασυμβεί. Υπάρχει όρος στο συμβόλαιο ότι αν ξανασυμβεί κάτι, θα φύγω. Και έτσι πρέπει. Αν ξαναγίνει, δε θα χρειαστεί να υπάρχει όρος, θα έφευγα μόνος μου. Με λένε τρελό. Δεν είμαι. Παθιάζομαι με τη δουλειά μου, αυτό είναι όλο. Είμαι σε μια ομάδα που μου έκανε συμβόλαιο ενώ κανένας δε με ήθελε. Είχα εγχειριστεί στη πλάτη και μου είπαν "δε μας νοιάζει αυτό, έλα εδώ". Αυτό το εκτιμώ και γι' αυτό θέλω να είμαι εδώ, προκειμένου να τους ευχαριστήσω για την εμπιστοσύνη τους".



Για τον ανταγωνισμό στην θέση "1" στον ΠΑΟΚ: "Ο συναγωνισμός είναι ο καλύτερος δυνατός. Αν δεις τον διπλανό σου καλύτερο, παλεύεις περισσότερο. Σε χώρες όπως η Γερμανία ή η Αγγλία, υπάρχει ο πρώτος τερματοφύλακας, ο δεύτερος, ο τρίτος. Αυτό δίνει εμπιστοσύνη στον πρώτο. Πιστεύω ότι αυτό είναι το σωστό αλλά δε ξέρω αν ο προπονητής μας θα το εφαρμόσει. Από την πλευρά μου είμαι σίγουρος ότι θα κάνει το καλύτερο δυνατό για την ομάδα".
Για το τι θα επέλεγε, πρόκριση στους ομίλους του Τσάμπιονς Λιγκ ή κατάκτηση του πρωταθλήματος: "Δύσκολη ερώτηση. Ο κόσμος θυμάται μόνο τους νικητές. Το Τσάμπιονς Λιγκ είναι το πρωτάθλημα των καλύτερων αλλά εμείς θέλουμε ένα τίτλο. Θα επέλεγα λοιπόν το πρωτάθλημα. Το θέλουμε όλοι και μπορώ να φανταστώ πόση χαρά θα δώσει σε πολύ κόσμο η κατάκτηση ενός τίτλου".http://www.contra.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: