Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2012

Κλεοπάτρα Πατλάκη: Ποδόσφαιρο παρακολουθώ μόνο όποτε πηγαίνω στον Ιερό Ναό της Τούμπας

Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2012

xx-Δέκα με την Κλεοπάτρα Πατλάκη

1. Που σε βρίσκουμε αυτόν τον καιρό;
Αυτή τη στιγμή με βρίσκετε στα γραφεία της ΙΜΑΚΟ να κλείνω τεύχος. Είμαι senior editor στο περιοδικό People ενώ..

παράλληλα εργάζομαι και στο golema.gr.
2. Ποια είναι τα πιο πρόσφατα σου νέα;
Τα νέα μου είναι αυτά των περισσότερων Ελλήνων. Θα μπορούσαν να έχουν τίτλο « Ζητείται ξεγνοιασιά».

3. Τι δεν ξέρουμε για σένα;
Θέλω να πιστεύω πολλά. Ετσι για να συντηρώ το μυστήριο!!! Τι να σας πω λοιπόν. Γεννήθηκα στη Θεσσαλονίκη, τα τελευταία οκτώ χρόνια ζω στην Αθήνα , στον Άλιμο. Εχω ένα American pit bull terrier , την Ηρα, που τη λατρεύω και είναι το μόνο πλάσμα που βάζω στο αυτοκίνητό μου. Γενικά δεν μ αρέσει να οδηγώ με συνοδηγό αν και οι κακές γλώσσες ισχυρίζονται ότι κανείς δεν τολμά να μπει στο αυτοκίνητό μου! Λατρεύω την ταχύτητα, τις βόλτες στη θάλασσα, τα κόλλυβα, θα ήθελα να ήμουν τραγουδίστρια σε ροκ μπάντα ή οδηγός σε F1, λατρεύω τα ταξίδια και είμαι πιστή σε ό,τι αγαπώ. Αυτά είναι αρκετά;

4. Ποια είναι η μεγαλύτερη σου επιτυχία και ποια η μεγαλύτερη σου αποτυχία;
Η μεγαλύτερή μου επιτυχία είναι οι φίλοι μου και η οικογένειά μου. Τα πλάσματα που αγαπούν είναι αυτά που με κάνουν πάμπλουτη σε αγάπη. Η μεγαλύτερη αποτυχία μου είναι στη διαχείριση των οικονομικών μου κάτι που με κυνηγά από το χαρτζιλίκι των παιδικών χρόνων ακόμα…

5. Πως περνάς τις ώρες σου στο διαδίκτυο;
Σερφάροντας σε ξένα sites για να παρακολουθώ τις τάσεις που διαμορφώνονται και να μαθαίνω τα νέα αυτού του κόσμου.

6. Ποια είναι η σχέση σου με τον αθλητισμό και ποιο είναι το αγαπημένο σου άθλημα;
Εγώ και ο αθλητισμός είμαστε δύο κόσμοι που δεν θα συναντηθούν ποτέ. Αν θα ήθελα πάντως να ασχοληθώ με κάτι αυτό θα ήταν το τένις ή η κολύμβηση. Ποδόσφαιρο παρακολουθώ μόνο όποτε πηγαίνω στον Ιερό Ναό της Τούμπας !

7. Τι ομάδα είσαι και ποιον αθλητή θαυμάζεις;
Είμαι ΠΑΟΚ !!! Λάτρευα τον Κούδα και τον Μαραντόνα και έχω ακόμη κάπου κρυμμένη φωτογραφία του Αρτον Σένα

8. Πηγαίνεις συχνά στο γήπεδο;
Τώρα πια όχι γιατί αρνείται και ο αδερφός μου να με κουβαλάει μαζί του. Λέει ότι τον ρεζιλεύω γιατί πάντα φωνάζω σε άσχετα σημεία

9. Που θα ψάξει κάποιος για να σε βρει;
Σε μικρά μαγαζιά με καλή ξένη μουσική, σε ζαχαροπλαστεία, σινεμά και στη διαδρομή από Καβούρι μέχρι Βουλιαγμένη που μας αρέσει περπατάμε με την Ήρα αν έχει καλό καιρό

10. Τι εύχεσαι στους επισκέπτες του xxsports.gr ;
Να διαβάζουν μόνο ευχάριστα νέα για τις ομάδες τους και φυσικά να έχουν πάντα τα καλύτερα στη ζωή τους!

http://www.xxsports.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: