«Ο Σιδηρόδρομος σε στενή συνεργασία με το Υπουργείο, έχει ξεκινήσει τις αναγκαίες ενέργειες (έργα υποδομής) έτσι, ώστε ενεργοποιώντας και την παλαιά γραμμή στο τμήμα Σ.Σ. Ραψάνης-Τεμπών, να έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει μέρος του αριθμού των φορτηγών που κινούνται στο οδικό τμήμα Λάρισας-Κατερίνης, φροντίζοντας για την εξεύρεση και ενοικίαση ειδικών σιδηροδρομικών οχημάτων».
Την παραπάνω απάντηση, ενάμιση μήνα μετά το κλείσιμο του δρόμου των Τεμπών, έδωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Δ. Ρέππας στους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ Η. Διώτη, Λ. Αμμανατίδου και Γρ. Ψαριανό, οι οποίοι είχαν καταθέσει (στις 21 Δεκεμβρίου του 2009) από κοινού ερώτηση για τα Τέμπη, προτείνοντας, μεταξύ άλλων, την επαναλειτουργία της ....παλιά γραμμής Αθήνας-Θεσσαλονίκης του ΟΣΕ, από το Σ.Σ. Λάρισας ή το Σ.Σ. Γυρτώνης μέχρι το Σ.Σ. Ραψάνης και αντίστροφα, με συρμούς πλατφόρμες που θα μεταφέρουν τα επιβατικά οχήματα και φορτηγά.
Ο κ. Ρέππας αναφέρει ακόμη στην απάντησή του πως «διερευνάται ταυτόχρονα και η δυνατότητα να διεκπεραιώνονται οδικά οχήματα στο τμήμα μεταξύ Σ.Σ. Εμπορικός Σταθμός Λάρισας (εργοστάσιο Ζαχάρεως)-Σ.Σ. Λιτόχωρο, μέσω της νέας σιδηροδρομικής γραμμής».
«Οι διαδικασίες έπρεπε να είχαν ξεκινήσει την ίδια κιόλας ημέρα, με ταυτόχρονη πύκνωση των δρομολογίων του προαστιακού στη διαδρομή Λάρισας-Θεσσαλονίκης, αφού το δικαίωμα στη μετακίνηση είναι δημόσιο αγαθό, που δε θα έπρεπε σε καμία περίπτωση να παρεμποδίζεται», σχολίασε η βουλευτής Λάρισας του ΣΥΡΙΖΑ Ηρώ Διώτη.(Πολιτεία)
Την παραπάνω απάντηση, ενάμιση μήνα μετά το κλείσιμο του δρόμου των Τεμπών, έδωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Δ. Ρέππας στους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ Η. Διώτη, Λ. Αμμανατίδου και Γρ. Ψαριανό, οι οποίοι είχαν καταθέσει (στις 21 Δεκεμβρίου του 2009) από κοινού ερώτηση για τα Τέμπη, προτείνοντας, μεταξύ άλλων, την επαναλειτουργία της ....παλιά γραμμής Αθήνας-Θεσσαλονίκης του ΟΣΕ, από το Σ.Σ. Λάρισας ή το Σ.Σ. Γυρτώνης μέχρι το Σ.Σ. Ραψάνης και αντίστροφα, με συρμούς πλατφόρμες που θα μεταφέρουν τα επιβατικά οχήματα και φορτηγά.
Ο κ. Ρέππας αναφέρει ακόμη στην απάντησή του πως «διερευνάται ταυτόχρονα και η δυνατότητα να διεκπεραιώνονται οδικά οχήματα στο τμήμα μεταξύ Σ.Σ. Εμπορικός Σταθμός Λάρισας (εργοστάσιο Ζαχάρεως)-Σ.Σ. Λιτόχωρο, μέσω της νέας σιδηροδρομικής γραμμής».
«Οι διαδικασίες έπρεπε να είχαν ξεκινήσει την ίδια κιόλας ημέρα, με ταυτόχρονη πύκνωση των δρομολογίων του προαστιακού στη διαδρομή Λάρισας-Θεσσαλονίκης, αφού το δικαίωμα στη μετακίνηση είναι δημόσιο αγαθό, που δε θα έπρεπε σε καμία περίπτωση να παρεμποδίζεται», σχολίασε η βουλευτής Λάρισας του ΣΥΡΙΖΑ Ηρώ Διώτη.(Πολιτεία)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου