Σάββατο 14 Νοεμβρίου 2009

Στη Σκιά του Ολύμπου με τον Δημήτρη Π. Κεραηλίδη

Σάββατο 14 Νοεμβρίου 2009


Αμοιρίδης - Χιονίδης - πρώην τρίτος και κατά λάθος Βουλευτής - Κωνσταντόπουλος - Παπαστεργίου και γύρω γύρω γύρω όλοι και στη μέση ο .Λούθηρος. Και μετά ξύπνησα.. Χα χα χα
*        Τι μου λες ρε συ Βαγγλέλη, ότι στην πόλη και στα στενά της πνέει άλλος αέρας; Πως γίνεται αυτό και εγώ δεν το κατάλαβα;
*        Ότι όλοι γουστάρουν με .χίλια Σάββα Χιονίδη; Πως γίνεται αυτό;
*        Τι κι ότι γουστάρουν άλλο τόσο και τον Γιάννη Αμοιρίδη;
*        Πως; Πάψε ρε θα τρελαθώ μ αυτά που μου λες.
*        Ως τι τον γουστάρουν, ως Δήμαρχο, ως Βουλευτή ή ως .επόμενο Δήμαρχο;
*        ΤΙ ΕΣΥ ΜΟΥ ΕΙΠΕΣ ΜΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ - ΟΤΙ ΔΗΛΑΔΗ ΠΝΕΕΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΑΛΛΟΣ ΑΕΡΑΣ ΚΙ ΕΓΩ ΑΡΧΙΣΑ ΤΑ ΤΡΕΛΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΠΛΕΧΤΗΚΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΑ «ΑΛΑΜΠΟΥΡΝΕΖΙΚΑ» ΠΟΥ ΜΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΥΝ;
*        Τι εννοείς ρε Βαγγέλη πως, ώρες ώρες δεν ....με καταλαβαίνεις; Τι το παράξενο είπα;
*        Πάμε λοιπόν απ τη ν αρχή; Πάμε;
*        Είδα στον ύπνο μου χθες βράδι πως Γιάννης Αμοιρίδης και Σάββας Χιονίδης κατεβαίνουν μαζί  στις εκλογές.
*        Άντε πάλι. έχεις τρελαθεί μωρέ; Πως ρε θα κατεβούν μαζί στις εκλογές; Ως αντίπαλοι ή ως συνυποψήφιοι;
*        Χα χα χα
*        ΕΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΒΑΡΕΥΤΟΥΜΕ ΡΕ ΠΕΣ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ ΚΑΙ ΜΗ ΜΑΣ ΜΟΥΡΛΑΙΝΕΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.
*        Εντάξει ρε συ Βαγγέλη θα μιλήσω καθαρά.
*        Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΜΟΙΡΙΔΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2 ΚΑΙ ΕΦ ΟΣΩΝ ΔΕΝ ΤΟΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ Ο ΓΕΩΡΓΙΟΣ Β΄ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΘΑ ΚΑΤΕΒΕΙ ΓΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ.
*        Ωχ το μάτι σου; Γιατί ρε;
*        ΑΠΟ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ .ΔΗΜΑΡΧΟΣ;
*        ΣΑ ΝΑ ΛΕΜΕ ΑΠΟ ΔΗΜΑΡΧΟΣ .ΚΛΗΤΗΡΑΣ;
*        Και ο Σάββας πού κολλάει;
*        ΚΙ Ο ΣΑΒΒΑΣ ΘΑ ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΑΦΟΥ ΚΑΤΕΒΕΙ ΓΙΑ ΝΟΜΑΡΧΗΣ!
*        Ά ρε Κεραηλίδη εσύ δεν πας καθόλου καλά.
*        Τι Νομάρχης ρε ο Σάββας ο Χιονίδης; Θα μας τρελάνεις;
*        Κι ο Αντώνης ο ΠΡΩΗΝ ΤΡΙΤΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΛΑΘΟΣ θα πάει εκείνος για Δήμαρχος.
*        ΩΧ ΤΟ .ΜΑΤΙ ΜΟΥ!!!
*        Έ ΔΕΝ ΠΑΣ ΚΑΛΑ.
*        Κι ο Αμοιρίδης Δήμαρχος, ο Χιονίδης Νομάρχης και ο πρώην τρίτος και κατά λάθος βουλευτής για Δήμαρχος;. και μετά τι;
*        ΚΑΙ ΜΕΤΑ .ΞΥΠΝΗΣΑ! ΧΑ ΧΑ ΧΑ
*        Ά και που είσαι δεν τελείωσα.
*        ΚΙ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ Ο ΠΑΠΑΣΤΕΡΓΙΟΥ ΓΙΑ ΑΙΡΕΤΟΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ.. Ή ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ή ΣΤΗΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ .ΚΑΡΙΤΣΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΧΩΡΩΝ. ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΠΛΑΚΑ, ΛΟΓΩ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ 2 ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ .ΔΗΜΩΝ!
*        ΚΙ Ο  ΚΟΥΚΟΔΗΜΟΣ Ο ΚΩΣΤΑΣ .ΝΑΥΑΡΧΟΣ ΚΙ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ .ΥΦΥΠΟΥΛΓΟΣ!!! ΧΑ ΧΑ ΧΑ
*        Άρα.
*        Αμοιρίδης - Χιονίδης - πρώην τρίτος και κατά λάθος Βουλευτής - Κωνσταντόπουλος - Παπαστεργίου και γύρω γύρω γύρω όλοι και στη μέση ο .Λούθηρος.
*        Και μετά, τώρα δηλαδή ..ξύπνησα, χο χο χο!!!
*        Ά ρε τι θα φέρει ο ΝΕΟΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ 2 στην Πιερία μου.
*        Χαίρεται .
*        Και το πάρτι συνεχίζεται.
*        Άσχετο: γκρεμίστε ρε γαϊδούρια τα διόδια!!!
*        ΑΕΡΑΑΑΑ (ΤΟΠΙΚΗ)

Δεν υπάρχουν σχόλια: