Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2009

Στη Σκιά του Ολύμπου με τον Δημήτρη Π. Κεραηλίδη

Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2009

Με μια σφαίρα σκοτώνεις έναν εχθρό με μια Α-ΝΟΗΤΗ ψήφο ή με την αποχή σκοτώνεις το μέλλον της επόμενης γενιάς
* Δε μου λες ΡΕ ΣΥ Γεωργία μου, τι πιστεύεις ότι από τα δύο είναι σωστότερο;
* Το ΜΑΘΑΙΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΜΟΥ Ή το ΜΑΘΑΙΝΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΜΟΥ;
* Και μη βιαστείς ωραία μου κυρία να μου απαντήσεις και να μου πεις, ότι μαθαίνεις από τα λάθη σου γιατί δεν τα επαναλαμβάνεις, γιατί θα σου πω πως λες ΨΕΜΑΤΑ!
* ΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΨΗΦΙΣΕΣ ΛΑΘΟΣ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΕΙΧΕΣ ΠΕΙ ΠΩΣ ΝΑ ΣΟΥ ΚΟΒΟΤΑΝ ΤΟ ΧΕΡΙ ΑΝ ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑΕΚΑΝΕΣ, ΟΜΩΣ ΤΟ ΞΑΝΑΕΚΑΝΕΣ ΚΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΜΑΣ .Μ@ΜΣΕ!
* Κι επειδή δεν γουστάρω να λέω μπούρδες θα σου δώσω «ντζούρα» από ένα γράμμα που είχα λάβει από μια 14χρονη μαθήτρια.
* Μου έγραφε λοιπόν η Χριστίνα Σια.. Τότε.
Ευτυχώς μια έρευνα των Πανεπιστημίων ΜΙΤ και LEYDEN της Ολλανδίας αποδεικνύουν ότι μαθαίνουμε από τις επιτυχίες μας καλύτερα ,παρά ....από τα λάθη μας. Το ¨έμαθα από τα λάθη μου¨ αρχίζει και κλονίζεται.!!!!! Και καλά κάνει .Ο 1ος Παγκόσμιος πόλεμος δεν ήταν λάθος ? Μάθαμε κάτι από αυτόν ?ΟΧΙ !!!!!! Και έτσι έγινε και ο 2ος και μάλλον θα πάμε και για τον 3ο.Αν μαθαίναμε από τα λάθη μας όλα αυτά τα χρόνια ,ο κόσμος δεν θα έμοιαζε με παράδεισο ?
* Και δεν τελειώνει εκεί ωραία μου κυρία το γράμμα της Χριστίνας καθώς μου γράφει και για μας που ψηφίζουμε και ορίζουμε τους ΤΙΠΟΤΕΣ που μας κυβερνούν.
* Και καθώς αυτό και σήμερα είναι άκρως επίκαιρο, να τι μου λέει για επίλογο η Χριστινούλα η κόρη του φίλου μου του Θόδωρου και της Μάνιας και να τη χαίρονται.
* Μου λέει λοιπόν να σας πω.
Κύριε Τάκη πες σ αυτούς που ψηφίζουν και αυτούς που ζητάνε ψήφο, ότι το δικό μου μέλλον ΟΡΙΖΟΥΝ και όλων των 14χρονων της Ελλάδας και πες και σ αυτούς που απέχουν ότι η δύναμη της ψήφου είναι πιο δυνατή και από την δύναμη της σφαίρας .Με μια σφαίρα σκοτώνεις έναν εχθρό με μια Α-ΝΟΗΤΗ ψήφο ή με την αποχή σκοτώνεις το μέλλον της επόμενης γενιάς.
*        ΜΕ ΜΙΑ ΣΦΑΙΡΑ ΣΚΟΤΩΝΕΙΣ ΕΝΑΝ ΕΧΘΡΟ.
*        ΜΕ ΜΙΑ Α.ΝΟΗΤΗ ΨΗΦΟ Ή ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΧΗ ΣΚΟΤΩΝΕΙΣ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΕΠΟΜΕΝΗΣ ΓΕΝΙΑΣ.
*        ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΟΣΟΙ ΣΕ ΑΓΑΠΟΥΝ - ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΤΑ .ΧΩΝΕΙΣ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΓΙΝΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ.
*        Αλλά που;
*        Χαίρεται..
*        Και το πάρτι συνεχίζεται.
*        Άσχετο: γκρεμίστε ρε γαϊδούρια τα διόδια!!!
*        ΑΕΡΑΑΑ
(ΤΟΠΙΚΗ)

Δεν υπάρχουν σχόλια: