Παρασκευή 24 Ιουλίου 2009

ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ - Μόνο ο Γιούρκας έλειπε

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 24/07/2009 - ΠΗΓΗ
Τη στιγμή που στα πρόσωπα των ανθρώπων του Παναθηναϊκού είναι ακόμα χαραγμένα τα χαμόγελα από τη χθεσινή (σ.σ. Πέμπτη) άκρως επιτυχημένη παρουσίαση (πατήστε εδώ για να δείτε τι έγινε στη Λεωφόρο) της ομάδας, ένας «παλιός» φαίνεται πως προβάρει τα «πράσινα». Ο λόγος για τον Γιούρκα Σεϊταρίδη που όλως τυχαίως βρισκόταν στο ίδιο ξενοδοχείο, στο οποίο έγινε η παρουσίαση της φανέλας του «τριφυλλιού» για τη νέα σεζόν και άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο να επιστρέψει.

Συγκεκριμένα, ο 28χρονος αμυντικός εθεάθη στο ξενοδοχείο «Athens Plaza» στο οποίο οι «πράσινοι» παρουσίασαν τις τρεις επίσημες φανέλες της σεζόν 2009-2010. Όπως ήταν λογικό, με τόσους φίλους του Παναθηναϊκού στο χώρο, δεν ήταν δυνατόν να αποφύγει τις ερωτήσεις τους για το αν θέλει να επιστρέψει στην ομάδα που τον ανέδειξε. Αυτός, μεταξύ άλλων τόνισε πως: «Γυρίζω με μία καλή πρόταση», αφήνοντας ικανοποιημένο τον παριστάμενο κόσμο.

Από την πλευρά του Παναθηναϊκού, πάντως, ούτε διαψεύδεται ούτε επιβεβαιώνεται οτιδήποτε έχει σχέση με την περίπτωση του διεθνή μπακ. Παρόλα αυτά, φέρονται να είναι ενοχλημένοι από τη στάση του παίκτη στο οικονομικό κομμάτι μίας υποκείμενης συμφωνίας, καθώς ο Γιούρκας δεν πέφτει κάτω από το ένα εκατομμύριο το χρόνο.

Αναλυτικά, ο χαρακτηριστικός διάλογος που είχε ο Γιούρκας Σεϊταρίδης με φίλους του Παναθηναϊκού:

Γιούρκα, τι θα κάνεις; Βρήκες ομάδα;
«Οχι, ψάχνω, θα δούμε».

Γιατί δεν γυρίζεις στον Παναθηναϊκό;
«Εάν μου γίνει πρόταση, τότε θα δούμε».

Θέλεις να γυρίσεις;
«Ναι, με μία καλή πρόταση γυρίζω».

Κάποιοι λένε ότι έχεις παρατήσει το ποδόσφαιρο και ασχολείσαι μόνο με γυναίκες και αμάξια.
«Αυτά είναι βλακείες. Εγώ προπονούμαι κάθε μέρα. (σ.σ.: Έδειχνε μάλιστα τους κοιλιακούς του και τα πόδια του). Αν ήμουν απροπόνητος, έτσι θα ήμουν;».

Τέλος, ερωτηθείς για να το αν είναι και σε θέση (από φυσική κατάστασης) να βοηθήσει τον Παναθηναϊκό τη δεδομένη στιγμή στα προκριματικά του Τσάμπιονς Λιγκ, απάντησε:
«Με το πρόγραμμα που έχω κάνει δεν θα έχω πρόβλημα φυσικής κατάστασης. Αν γύρναγα στον ΠΑΟ κι έμπαινα αμέσως στις προπονήσεις, θα προλάβαινα τον επαναληπτικό με την Σπάρτα. Θα ήμουν πανέτοιμος σε δέκα μέρες!».
ΚΡΑΧΤΗΣ (kraxtis-gr.blogspot.com)

Δεν υπάρχουν σχόλια: