Πέμπτη 22 Μαΐου 2014

Δημοκρατία Τέλος: Θυμώνει η Αλ Σάλεχ - "Κόβουν" τη δημοσιογράφο Κ.Πολύζου

 
Δεν χρειάζεται η πριν λίγο καιρό, έρευνα του μη κερδοσκοπικού οργανισμού Freedom House που χαρακτηρίζει την Ελλάδα, ώς τη χώρα με τη μεγαλύτερη επιδείνωση στην Ελευθερία του Τυπού, για να καταλάβουμε πως ειδικά στα μνημονιακά χρόνια η ...
δημοσιογραφία και η ελευθεροτυπία, δέχεται δυνατά χτυπήματα.
Το απίθανο περιστατικό που συνέβη με την υποψήφια ευρωβουλευτή της Ελιάς, Αφροδίτη Αλ Σάλεχ και την δημοσιογράφο του τηλεοπτικού σταθμού της Νέας Τηλεόρασης Κρήτης, Κατερίνας Πολύζου, δεν είναι τόσο απίθανο πια, στην Ελλάδα της κατρακύλας στην ελευθερία του Τύπου.
 
Η δημοσιογράφος θύμωσε την κ. Αλ Σάλεχ, γιατί την ρωτούσε για την θέση του Βαγγέλη Βενιζέλου σχετικά με τις βομβαρδισμό της Συρίας και τα γεγονότα στην Ουκρανία.
Μετά την συνέντευξη, κόβουν την εκπομπή της δημοσιογράφου Κατερίνας Πολύζου.
Εμείς απλώς θέλουμε να επισημάνουμε πως ο διευθυντής του καναλιου, είναι υποψήφιος ευρωβουλευτής με την Ελιά.
Στην εκπομπή του Κώστα Βαξεβάνη στο Κόκκινο 105,5 η δημοσιογράφος κατήγγελε την πήραν πισω την δυνατότητα διαχείρισης της ιστοσελίδας του καναλιού, και πως της έσβησαν χιλιάδες αναρτήσεις που είχε κάνει. Να σημειωθεί πως παρά της του "κοψίματος" της εκπομπής, εκείνη συνέχιζε να αναρτά ειδήσεις στην ιστοσελίδα
Διαβάστε όλη την επιστολή της δημοσιογράφου Κατερίνας Πολύζου
«Αξιότιμε κ. Δ/ντά
Αμέσως μετά την αιφνιδιαστική απομάκρυνσή μου από την πρωϊνή τηλεοπτική εκπομπή «Νέα το Πρωί», αλλά και την εντολή σας να ακυρώσω όλες τις προγραμματισμένες προεκλογικές μαγνητοσκοπήσεις, συμφωνήσατε να εργαστώ το σενάριο και την παραγωγή του ντοκιμαντέρ της ΔΕΥΑΧ, για το οποίο έχει ήδη αναρτηθεί στη Διαύγεια, το ποσό αμοιβής.
Παράλληλα, από το σπίτι μου, συνέχισα να ανεβάζω ειδήσεις μέχρι και χθες.
Σήμερα το πρωί, ανακάλυψα ότι ο κωδικός που μου επέτρεπε να μπω στη σελίδα διαχείρισης –μαζί με όλους τους συναδέλφους και εσάς προσωπικά- έχει καταργηθεί (!).
Μάλιστα, διαπίστωσα ότι κάποιο… «αόρατο μαγικό χέρι», εξαφάνισε από τα στατιστικά χρηστών  το όνομά μου αλλά και τον αριθμό των ειδήσεων που έχω ανεβάσει στο νέο site.
Η δουλειά μου που αποτυπώνεται στην ηλεκτρονική μορφή της διαχείρισης της σελίδας, «εξαφανίστηκε». Γεγονός είναι ότι ήμουν η πρώτη σε ανάρτηση ειδήσεων –περισσότερες από 13.000 ειδήσεις-.
Αυτό δεν έχει συμβεί για κανένα συνεργάτη….  Ακόμα και για τους ανενεργούς.
Επικοινώνησα με τους τρεις  υπεύθυνους τεχνικούς διαχείρισης της σελίδας:
Αρχικά με τους κ. Νίκο Τσιβουράκη και Βαγγέλη Γιακουμάκη και στη συνέχεια με τον κ. Πέτρο Στεφανάκη στο Ρέθυμνο. ΚΑΝΕΙΣ από τους ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ δεν είχε ιδέα.
Στη συνέχεια, πληροφορήθηκα από τον συνάδελφό μου κ. Γιαίτση, ότι του ανακοινώσατε με γραπτή επιστολή σας, ότι αναλαμβάνει υπεύθυνος ίντερνετ λόγω της απουσίας μου.
Σε εμένα δεν έχετε κοινοποιήσει τίποτα.
Δεδομένου ότι:
1. Προφανώς χρησιμοποιήσατε άνθρωπο με γνώσεις υπολογιστών ΕΚΤΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ  Ή ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ, προκειμένου να καταργήσετε τη δυνατότητα ανάρτησης ειδήσεων στη σελίδα της Νέας Τηλεόρασης, μιας σελίδας που εγώ πρότεινα τη λειτουργία της και που ενημερώνω Χριστούγεννα, Πάσχα, αργίες, Σαββατοκύριακα και στη διάρκεια των καλοκαιρινών διακοπών.
2. Όχι μόνο αυθαίρετα καταργήσατε την πρόσβασή μου, αλλά και επιχειρείτε να ΔΙΑΓΡΑΨΕΤΕ τη μέχρι σήμερα δουλειά μου για λόγους που μόνο εσείς γνωρίζετε και που δεν είναι συμβατοί με οποιαδήποτε εργασιακή σχέση αλλά και δική σας αρμοδιότητα
Περιμένω την γραπτή σας  απάντηση, καθώς και τα καθήκοντα που εσείς επιθυμείτε να έχω, εκτός από την παραγωγή ενός ντοκιμαντέρ το οποίο θα αποφέρει σοβαρό έσοδο για τη Νέα Τηλεόραση Κρήτης.
Κατερίνα Πολύζου
Δημοσιογράφος

Διαβάστε περισσότερα: http://www.alfavita.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: