«Οι Κινέζοι ενδιαφέρονται για αεροδρόμια, λιμάνια και σιδηροδρόμους. Οι Ρώσοι είναι αποφασισμένοι να διεισδύσουν στην αγορά ενέργειας και οι Καταρινοί έχουν ξεκαθαρίσει ότι θέλουν να επενδύσουν σε ακίνητα» αναφέρει χαρακτηριστικά η δημοσιογράφος, επικαλούμενη και τις δηλώσεις του υπουργού Ανάπτυξης Κωστή Χατζηδάκη ότι «πρέπει να περάσουμε το μήνυμα ότι πρόκειται για μία διαφορετική Ελλάδα»
Στο ρεπορτάζ επισημαίνεται επίσης ότι το λιμάνι του Πειραιά, ως το μεγαλύτερο επιβατικό λιμάνι της Ευρώπης και ως ένας από τους κορυφαίους 10 τερματικούς σταθμούς εμπορευματοκιβωτίων, έχει καταστεί η επιχειρησιακή βάση της κινεζικής Cosco που κατέβαλε 500 εκατ. ευρώ για την εκμίσθωση των μισών από τους προβλήτες το 2010.
Ο Guardian αναφέρεται επίσης στις διμερείς συμφωνίες που υπογράφηκαν μεταξύ Ελλάδας και Κίνας αλλά και στην πρόσφατη επίσκεψη του Αλεξέι Μίλερ της Gazprom στην Αθήνα με αντικείμενο την απόκτηση της ΔΕΠΑ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου