Παρασκευή 27 Απριλίου 2012

Φοβούνται την υποψηφιότητά μου! Δεν φοβούνται τον λαό; Απάντηση του υποψ. Βουλευτή Πιερίας Γιάννη Αμοιρίδη στην ανέντιμη επίθεση που δέχεται το τελευταίο διάστημα

http://www.eptanews.gr/media/k2/items/cache/77a1d541d7e5b1220d6ea4607688bef0_L.jpg 

Παρασκευή 27 Απριλίου 2012
Τις τελευταίες ημέρες, δέχθηκα μια ακόμη ανέντιμη επίθεση από κύκλους που έχουν θορυβηθεί έντονα από την υποψηφιότητά μου, ως ανεξάρτητου βουλευτή, συνεργαζόμενου...
με την Δημοκρατική Αριστερά και τον Φώτη Κουβέλη.
Μια συντονισμένη και οργανωμένη επίθεση από μηχανισμούς που έχουν αναγάγει την ατιμία σε επάγγελμα. Τρομοκρατημένοι από την αγάπη που ο Πιερικός λαός εξακολουθεί να δείχνει στο πρόσωπό μου, κυριολεκτικά σε κατάσταση πανικού από  τα μηνύματα που φτάνουν από κάθε σημείο του νομού υπέρ της υποψηφιότητάς μου, επιδόθηκαν τις τελευταίες ημέρες σε έναν αγώνα δρόμου, με στόχο να αμαυρώσουν την εικόνα μου. Μοίρασαν σωρηδόν σε γειτονιές της Κατερίνης φυλλάδια της προεκλογικής εκστρατείας του  2007, με το έμβλημα του ΠΑΣΟΚ, σε μια απεγνωσμένη προσπάθεια να δημιουργήσουν σύγχυση  στους ψηφοφόρους, όπως το ίδιο προσπαθούν  να κάνουν εδώ και ένα μήνα περίπου, διαδίδοντας πως θα είμαι υποψήφιος στη Β’ ΑΘΗΝΩΝ ή στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας.
Φοβούνται την υποψηφιότητά μου!
Τρέμουν στην ιδέα της επανεκλογής μου!
Και τους ρωτάω ευθέως: Δεν φοβούνται τον λαό; Δεν αισχύνονται;
Δεν έχουν καταλάβει πως η κοινωνία έχει αφυπνιστεί και δεν ανέχεται πλέον την κοροϊδία;
Να είναι βέβαιοι πως οι παλαιοκομματικές τακτικές τελείωσαν οριστικά και οι εκπρόσωποί τους έχουν καταδικαστεί στη συνείδηση του κόσμου, χωρίς αναστολή. Οι πολίτες θα τους δικάσουν χωρίς κανένα ελαφρυντικό, γιατί υποθήκευσαν το μέλλον τους, υπογράφοντας καταστροφικά μέτρα και προετοιμάζονται να συνυπογράψουν τα νέα μέτρα τον Ιούνιο.
Σε όλους ,όσοι ευθύνονται για την καμπάνια λάσπης, έχω να πω πως δεν με εκπλήσσει η συμπεριφορά και η στάση ζωής τους. Ήταν αναμενόμενο πως, αφού δεν υπήρχαν επιχειρήματα εναντίον μου, θα με πολεμούσαν με κάθε επαίσχυντο μέσο. Πισώπλατα…
Τους αφήνω στην κρίση του λαού.
Έχω βαθύτατη εμπιστοσύνη στην κρίση των συμπολιτών μου, γι΄ αυτό και επέλεξα συνειδητά να μη διαθέσω κανένα χρηματικό ποσό στα ΜΜΕ για την προβολή μου. Σε καιρούς δύσκολους για τη χώρα μου, όπου η ελληνική οικογένεια έχει γονατίσει από την κρίση,  θα ήταν ύβρις να ξοδεύω για διαφημιστικές καταχωρήσεις.
Σε αυτόν τον αγώνα υπέρ της πατρίδας μου, στον δύσκολο δρόμο που επέλεξα να ακολουθήσω, πορεύομαι με σιγουριά και δύναμη!
Με την πραγματική  δύναμη που μου δίνει ο λαός της Πιερίας με την αγάπη και την εμπιστοσύνη του και θέλω να τους στείλω ένα ΜΗΝΥΜΑ ΝΙΚΗΣ!
Όλοι μαζί, περήφανοι και δυνατοί, θα τους δώσουμε την απάντηση που τους αρμόζει στις 6 Μαΐου! 

Δεν υπάρχουν σχόλια: