Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012

Ελένη Μενεγάκη: «Όταν χώρισα δεν μπορούσα να κοιτάζω τα περίπτερα» (video)

Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012


Δύο χρόνια μετά το πολύκροτο διαζύγιό της, η Ελένη Μενεγάκη για πρώτη φορά αισθάνθηκε άνετα και..
μίλησε με απόλυτη ειλικρίνεια ενώπιον του τηλεοπτικού κοινού της εκπομπής της, για τη δύσκολη περίοδο του χωρισμού της! Απευθυνόμενη στην καλεσμένη της Ντορέτα Παπαδημητρίου, με αφορμή την παράσταση «Γυναίκες στα πρόθυρα νευρικής κρίσης» στην οποία η ηθοποιός πρωταγωνιστεί, τη ρώτησε εάν έχει φτάσει ποτέ σε σημείο να νιώθει ότι θέλει να μείνει μόνη της και να μην μπορεί να βγει από το σπίτι. Μετά τη θετική απάντηση της ηθοποιού η Ελένη δήλωσε πως: «Εγώ πάντως σήμερα, που διάβαζα τη συνέντευξη του Πέτρου Κωστόπουλου, που παραδέχτηκε ότι πέρασε κατάθλιψη και έλεγε ότι “δεν μπορούσα να σηκωθώ από το κρεβάτι, δεν μπορούσα να κάνω τίποτα”, θυμήθηκα ότι έχω περάσει αντίστοιχη φάση. Όταν χώρισα, έλεγα ότι δεν μπορώ να περπατάω στον δρόμο και να κοιτάζω τα περίπτερα. Δεν ήθελα να βλέπω τον εαυτό μου να παίζει παντού, σε όλα τα περιοδικά. Δεν μπορούσα να βγω από το σπίτι μου. Είχα το κεφάλι κάτω ή το γύρναγα από την άλλη πλευρά. Eίχα ταχυπαλμίες μόλις πλησίαζα ένα περίπτερο. Έλεγα “πάλι εγώ είμαι κρεμασμένη παντού, τι θα λένε πάλι”».
http://www.agelioforos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: