Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2012

Κ. Κουλούρης: «Για ένα κόκκινο καταστρέφεται η ζωή μου» Ο πρώην υπουργός διαψεύδει όσα καταγγέλλουν οι αστυνομικοί της ΔΙΑΣ

Κ. Κουλούρης: «Για ένα κόκκινο καταστρέφεται η ζωή μου»
Σε (σχεδόν) πλήρη διάψευση των όσων μαρτυρούν οι αστυνομικοί της ομάδας ΔΙΑΣ ότι συνέβησαν το βράδυ του Σαββάτου, προχώρησε ο Κίμων Κουλούρης το πρωί της... Δευτέρας μιλώντας στον ΒΗΜΑ 99,5.

Μετά το αίτημα για ποινική δίωξη του κ. Κουλούρη, το οποίο υπέβαλε ο 25χρονος αστυνομικός ο οποίος τραυματίστηκε στη διάρκεια του επεισοδίου όταν ο πρώην υπουργός επιχείρησε να διαφύγει με το όχημά του πέφτοντας επάνω του, ο κ. Κουλούρης υποστήριξε ότι «
το αυτοκίνητο ούτε που τον άγγιξε τον αστυνομικό».

Παράλληλα αμφισβήτησε ότι ο ίδιος πέρασε με κόκκινο, ενώ δέχθηκε μόνο το γεγονός ότι η άδεια κυκλοφορίας του έχει λήξει.

«Για ένα κόκκινο καταστρέφεται η ζωή μου και κλαίει συνεχώς το παιδί μου» είπε ο Κ.Κουλούρης και κατήγγειλε ότι οι αστυνομικοί δεν φέρθηκαν καλά στον ίδιο τρομοκρατώντας το 15χρονο παιδί του που επέβαινε στο όχημα.
«Μου έφεραν 30 αστυνομικούς, λες και βρήκαν τον τρομοκράτη» είπε.
Οσον αφορά στον τραυματισμό του 25χρονου αστυνομικού, ανέφερε: «Πέφτει 1,5 τόνος αυτοκίνητο επάνω σε έναν ανθρώπινο οργανισμό και του προκαλεί διάστρεμμα; Αυτό σημαίνει ότι έπεσα βίαια επάνω του; Ούτε τον άγγιξε, γιατί αν τον άγγιζε δεν θα προκαλούσε διάστρεμμα...»
Ακόμη, ο πρώην υπουργός είπε: «Δεν ξέρω αν πέρασα με κόκκινο» και ζήτησε έλεος, αναρωτώμενος αν είναι έγκλημα που δεν ήταν η άδειά του ανανεωμένη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: