Παρασκευή 4 Μαρτίου 2011

Γιούργια …. Γιώρκα! Euro…τι 2011?

Viva La Vida

Παρασκευή 04 Μαρτίου 2011 
Του Κωνσταντίνου Ανδρούτσου
Δε ξέρω από που να αρχίσω και που να τελειώσω με όλα αυτά που συμβαίνουν γύρω μου… Απεργία κόντρα απεργία, Παριζιάνικη μανούρα με τον Πάγκαλο, ο Καντάφι κάτι πίνει και δε μας δίνει , τα spreeds ανεβαίνουν, ο Ομπάμα πιέζει τη Καγκελάριο που είναι για τα κάγκελα να ηρεμίσει για να μην αποσταθεροποιηθεί η κατάσταση στην ευρωζώνη και φτάσει το τσουνάμι στην Αμερική, νασου λοιπόν και η Eurovision…ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ

Αρχικά είμαι αντίθετος με αυτή τη συμμετοχή (καλά και ποιον νοιάζει η γνώμη μου θα μου πεις ΟΚ δεκτό, αλλά θέλω να το βγάλω από μέσα μου) για δύο λόγους που μόνο τον ένα φαντάζεσαι!
Ο πρώτος λόγος είναι ότι τα τραγούδια που συμμετείχαν στον ελληνικό τελικό ήταν……. ασχολίαστο! Τα τελευταία χρόνια έχουν αναδειχθεί εξαιρετικοί συνθέτες που γράφουν σε ξένο στίχο και κάνουν επιτυχίες και χθες που ήταν …;
Γιατί δε ζήτησε κάνεις από τους Playmen ή από τους Reckless να γράψουν κάτι ή τέλος πάντων από κάποιον άλλον νέο και ταλαντούχο;
Το τραγούδι μου δίνει την αίσθηση ότι δε θα προχωρήσει. Μπορεί να ήταν το καλύτερο μεταξύ των υπολοίπων αλλά σε γενικές γραμμές είναι εκτός θέματος! Ας μη γελιόμαστε ταιριάζει περισσότερο σε κλείσιμο νταλκαδιάρικου προγράμματος σε μαγαζί της παραλίας.
Ο Δεύτερος λόγος είναι ότι ο τελικός γίνεται στο Γερμανία…
Ο Λούκας μπορεί να είναι καλός τραγουδιστής αλλά όχι performer, δεν κάνει γι αυτό που καλείται να κάνει και μάλιστα με αυτό το τραγούδι!
Παρόλα αυτά θα πω μπράβο στην ΕΡΤ που μας λυπήθηκε και δε μας έβαλε σε έξοδα αξιοποιώντας με όποιο καλό ή κακό τρόπο τα μέσα που διαθέτει. Διότι δε σημαίνει ότι για να έχουμε καλές συμμετοχές πρέπει ο εθνικός μας τελικός να είναι υπερπαραγωγή… Μην ξεχνάμε το θεμελιώδες, ότι η μουσική γράφεται σένα δωμάτιο. Θέλει απλώς έμπνευση και τα υπόλοιπα βρίσκονται !

Υ.Γ : Δε θέλω να φανώ κακός αλλά με τις υγείες μας…









Δεν υπάρχουν σχόλια: