Τρίτη 22 Μαρτίου 2011

ΠΙΕΡΙΚΟΣ - "Έπιασε" δουλειά ο Σούλης Παπαδόπουλος - Η χθεσινή συνέντευξη τύπου στα γραφεία της ΠΑΕ.

Τρίτη 22 Μαρτίου 2011

Τρίτη 22 Μαρτίου 2011 Αθλητισμός
Την πρώτη του προπόνηση πραγματοποίησε χθες ο Σούλης Παπαδόπουλος στις βοηθητικές εγκαταστάσεις του Α' ΔΑΚ με τη συμμετοχή όλων των ... ποδοσφαιριστών πριν του μακροχρόνια απόντα Ευθύμη Γιουσούλη και του Κωσταντινίδη που αντιμετωπίζει πρόβλημα τραυματισμού.
Ενώ λίγο πριν παραχώρησε συνέντευξη τύπου στους αθλητικογράφους της πόλης αναφερόμενος στην επιστροφή του στον Πιερικό αλλά και στην προσπάθεια της παραμονής της ομάδος στην κατηγορία.

Χαίρομαι που σας ξαναβλέπω και νομίζω ότι χαίρεστε κι εσείς. Πέρυσι τέτοιο καιρό μιλούσαμε για τα πλέι οφ και διεκδικούσαμε την άνοδο στη Super League, δυστυχώς φέτος όμως θα πρέπει να αποφύγουμε τα πλέι άουτ. Δεν κοιτάω πίσω και δε σκέφτομαι τι έχει συμβεί και τι δεν έχει συμβεί καθώς η πραγματικότητα είναι ότι όλοι πρέπει να βοηθήσουμε τον Πιερικό, περισσότερο εγώ και οι παίκτες, και βέβαια η διοίκηση και ο κόσμος για να βγει η ομάδα από τη δύσκολη κατάσταση.

Τα πράγματα είναι δύσκολα, σε αντίθεση με την περυσινή και προπερυσινή χρονιά. Γνωρίζω το υλικό και ορισμένα από τα παιδιά προσωπικά και πιστεύω ότι με τη βοήθεια του θεού δε θα μπούμε στα πλέι άουτ. Νομίζω ότι θα τα καταφέρουμε και θα πάμε πολύ καλά. Χαίρομαι που είναι για τρίτη φορά στον Πιερικό, και αυτό φανερώνει ότι τόσο οι μεγαλομέτοχοι, αλλά και ο κόσμος, με σέβονται σαν άνθρωπο και επαγγελματία. Θα μπορούσα να κρατήσω εγωισμούς σε σχέση με τον τρόπο που έφυγα αλλά κατάλαβα αμέσως ότι με θέλανε γιατί με εκτιμάνε και σαν άνθρωπο.

Γύρισα σε μια γνωστή μου πόλη, ξέρετε τα καλά και τα άσχημά μου και δε θέλω να κρύβομαι πίσω από το δάχτυλό μου. Θα προσπαθήσω με όλες μου τις δυνάμεις να κάνω περήφανους τους κ. Ντούμο και Ελευθεριάδη και βέβαια τον κόσμο του Πιερικού. Ο καιρός που έχω μπροστά μου είναι λίγος, ενώ δεν υπάρχει και το περιθώριο του Ιανουαρίου να διορθωθούν κάποια πράγματα.

Η τωρινή συγκυρία μου θυμίζει την πρώτη χρονιά που είχα έλθει, καθώς και τότε είχαμε επτά παιχνίδια και έπρεπε να κάνουμε πολλές νίκες για να αποφύγουμε το μοιραίο, πράγμα που καταφέραμε. Ελπίζω και φέτος να τα καταφέρουμε. Το ποδόσφαιρο περνάει δύσκολες στιγμές αλλά ο Πιερικός είναι από τις ομάδες που είναι πολύ υγιείς. Αυτό είναι πολύ σημαντικό, ειδικά όπως είναι η κοινωνία μας, να σου δείχνει δηλαδή εμπιστοσύνη και να νιώθεις ασφάλεια.

Και οι ποδοσφαιριστές πρέπει να το καταλάβουν αυτόν, ότι δηλαδή άλλοι συνάδελφό τους περνάνε δύσκολες καταστάσεις ενώ εδώ όλα είναι καλά. Στον Πιερικό παίζει ρόλο επίσης και ο κόσμος που έχει ποδοσφαιρική κουλτούρα και σου δίνει τη δυνατότητα να δουλέψεις απερίσπαστος. Αγωνιστικά ξέρετε πως δουλεύω, και το ξέρουν και οι ποδοσφαιριστές. Κι εσείς (σ.σ. οι δημοσιογράφοι) ξέρω ότι με έχετε σε εκτίμηση σαν προπονητή, ανεξάρτητα από τα ελαττώματά μου, όλοι άλλωστε έχουμε ελαττώματα, αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να βελτιωνόμαστε.

Είναι πολύ σημαντικό για έναν προπονητή όταν παίρνει μια απόφαση, το να ξέρει πως τον θέλουν. Εγώ έβλεπα ότι η ομάδα με αγαπάει, και μπορώ να πω ότι ο Πιερικός είναι κάτι που με έχει αγγίξει. Γνωρίζετε βέβαια ότι η μεγάλη μου αγάπη είναι η Προοδευτική, το σπίτι μου είναι στον Κορυδαλλό, είμαι Προοδευτικάνος, αλλά ο Πιερικός είναι η ομάδα που έχει πλησιάσει αυτά τα αισθήματα. Αυτό συμβαίνει γιατί πάντα είχαμε ειλικρίνια.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους κ. Ντούμο και Ελευθεριάδη, εγώ δεν κοιτάω πίσω, ούτε ρίχνω ευθύνες σε κανέναν. Αν κοιτάξουμε το χθες, θα χάσουμε το αύριο. Είναι ιδιαίτερη τιμή που μου έγινε πρόταση να επιστρέψω. Θα κοιτάξουμε να βοηθήσουμε την ομάδα, αρχής γενομένης από τον αγώνα με τα Τρίκαλα. Έχουμε δύσκολο πρόγραμμα, καθώς παίζουμε εντός με ομάδες που κυνηγούν τα πλέι οφ (Τρίκαλα, Λεβαδειακό, Δόξα Δράμας, ΟΦΗ) και εκτός με ομάδες που παλεύουν για να αποφύγουν τα πλέι άουτ (Θρασύβουλο, Εθνικό Αστέρα, Πανθρακικό).

Χάσαμε την ευκαιρία να ξεφύγουμε κερδίζοντας Καλλιθέα, Ιωνικό και Διαγόρα, όμως τώρα κοιτάμε πως θα κερδίσουμε τα Τρίκαλα που είναι η πιο φορμαρισμένη ομάδα. Δε φοβόμαστε όμως τίποτε, πάμε να κερδίσουμε.

Όσον αφορά στο τεχνικό τιμ, όπως αποκάλυψε ο Παπαδόπουλος, προπονητής τερματοφυλάκων θα παραμείνει ο Αντώνης Παπαδημητρίου, ενώ προσωπική επιλογή του για τη θέση του γυμναστή είναι ο Δημήτρης Κωνσταντόπουλος, ο οποίος όμως λόγω υποχρεώσεων, είναι δύσκολο να εγκατασταθεί άμεσα στην Κατερίνη

Στην προπόνηση που ακολούθησε, την ομάδα γύμνασε ο Γιώργος Μαυρομουστακίδης που είχε συνεργαστεί και στο παρελθόν με τον Σούλη Παπαδόπουλο. Παρελθόν αποτελεί και ο Σταύρος Ζουγγουρίδης.

Όσον αφορά στη χρονική διάρκεια του συμβολαίου, ο νέος τεχνικός του Πιερικού είπε χαρακτηριστικά: Και πέρυσι που έφυγα είχα συμβόλαιο αλλά δεν "έκατσα" πάνω σε αυτό. Όταν με πήραν τηλέφωνο και με ρώτησαν αν μπορώ να βοηθήσω την ομάδα δε σκέφτηκα τη χρονική διάρκεια. Και δυόμιση χρόνια να ζητούσα, θα συμφωνούσαν, όμως είμαι άνθρωπος που αν δω ότι κάτι πρέπει να αλλάξει, φεύγω χωρίς να υπολογίζω συμβόλαια.

Ζητούμενος να σχολιάσει το υπάρχον ρόστερ του Πιερικού και τυχόν αδυναμίες που έχει διαπιστώσε, ο έμπειρος προπονητής ανέφερε: Η ομάδα δε γίνεται να στηρίζεται σε 12-14 παίκτες. Δεν υπάρχουν βασικοί και αναπληρωματικοί. Πέρυσι είχαμε τρεις πρωτοκλασάτους επιθετικούς, τους Ολγκίν, Θάνο και Γκουγκουλιά που βάλανε 7-9 γκολ ο καθένας. Έχω πάντως εντοπίσει τα προβλήματα της ομάδας, αλλά θέλω να το κρατήσω για τον εαυτό μου και να το συζητήσω με τα παιδιά.

Αυτό που έχω διαπιστώσει πάντως για τους παίκτες είναι ότι πρόκειται για καλούς ποδοσφαιριστές και καλά παιδιά, όμως πρέπει να βγάλουν περισσότερο πάθος, δύναμη και αποφασιστικότητα. Δυστυχώς θα μας λείψει για 2-3 παιχνίδια, τουλάχιστο, ο Κωνσταντινίδης ενώ είναι θετικό που ανεβαίνει συνεχώς ο Πέντα.

Γνωρίζω και τον Περουτζίνι που είχα δοκιμάσει στη Βέροια και πρόκειται για καλό παίκτη. Κριτίριο πάντως για όλους είναι η προπόνηση. Το υλικό όμως θεωρώ ότι είναι πολύ καλύτερο από άλλων ομάδων, και σύμφωνα με αυτό, θα μπορούσαμε να έχουμε 6-7 βαθμούς παραπάνω.

ΚΡΑΧΤΗΣ http://kraxtis-gr.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια: