Τρίτη 22 Μαρτίου 2011

Απουσία λόγω Σαλόνικας...


Τρίτη 22 Μαρτίου 2011
Είχα πάει λοιπόν από την Πέμπτη 17-03-2011, στη Σαλόνικα, για δουλειές. Αφού λοιπόν πήγαν όλα καλά μου είπε ο Στέλιος: "Πάμε Άγιο Όρος φιλλλλλαράκι;".
Καιρό το ήθελα κι' εγώ, όχι... για να αγιάσω,το λέω αυτό για να μη χαλάσω την εικόνα μου σε όσους με γνωρίζουν.
Άντε και το πήρα απόφαση και πήγαμε, έτρεξε ο Στέλιος και τα κανόνισε όλα, Στέλιο σ' ευχαριστώ.
Την άλλη ημέρα το πρωί είμαστε καθ' οδόν για Ουρανούπολη... και μετά μέσα σε ένα Ferry που χώραγε δεν χώραγε 15 αυτοκίνητα. Και έκανε και ένα κρύο, ψόφο, νομίζω 3-4 βαθμούς ήτανε. Αλλά εγώ όπως με ξέρετε, με το κοντομάνικο, για να μπείς λοιπόν σ' αυτό το Ferry πρέπει να έχεις προμηθευτεί Ειδικό Διαμονητήριο από την Ιερά Επιστασία, νομίζω 30€ στοιχίζει και 7,50€ το ferry νάτο το 30άρι, συν τα έξοδα για να φτάσεις στην Ουρανούπολη.

Μπήκα κι' εγώ μέσα, κάθησα στο σαλόνι του καραβιού και δεν ξέρω γιατί αλλά νόμιζα ότι γύρω μου κάτι δεν ήτανε φυσιολογικό. Και πράγματι... είμαστε περίπου 70 άτομα εκ των οποίων οι 10 Έλληνες, όλοι οι άλλοι.....Ρώσοι, Βούλγαροι, Σέρβοι κλπ κλπ.

Βαβυλωνία σου λέω και μη χειρότερα, εντάξει λέω δεν πειράζει, άλλωστε εγώ δεν είμαι και ρατσιστής, ίσα ίσα βαθειά δημοκράτης και με ανοιχτό μυαλό... γελάει κανείς;;; δεν νομίζω..
Ακούστε δεν θέλω να το κάνω λογοτεχνία, μια εμπειρία μου μεταφέρω. Αλλά τελικά και εκεί μέσα Βαβυλωνία είναι, υπάρχει η κόντρα μεταξύ Μοναστηριών, μεταξύ Ηγουμένων, μεταξύ Μοναχών κλπ κλπ.

Επιβλητικά κτίρια, η φύση όχι και τόσο παρθένα... άλλωστε με τόσο τσιμέντο και τόσο κτίριο δεν θα μπορούσε να είναι παρθένα. Όμορφα πολύ όμορφα, όμως έχω δει και καλύτερα βουνά, και για να πω και την αλήθεια μου, τα Μετέωρα μου φαίνονται πιο επιβλητικά και σίγουρα με μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας για να κτιστούν. Στον Άθωνα η δυσκολία για να κτιστούν όλα τα μοναστήρια είναι πολύ λιγότερη από τα Μετέωρα. Επίσης υπάρχει και η διαφορά στο κόστος από το ένα φαίνεται η ροή του χρήματος ενώ από το άλλο φαίνεται ότι όλα έγιναν με μικρό κόστος. Δεν επικρατεί το χρήμα αλλά η ανάγκη να φτιαχτεί κάτι και να λειτουργήσει και όχι να φτιαχτεί για να επιβληθεί.

Το κυριότερο απ' όλα είναι ότι, εμένα δεν μου φάνηκε και τόσο ιερός τόπος, αλλά καθόλου όμως, ένα καλό εμπόριο κάνει, δεν πληρώνει τίποτα στο Ελληνικό κράτος, ακόμη και από το ΦΠΑ έχει απαλαχτεί. Ακόμη εκείνοι από εκεί δεν πληρώνουν 30€ για έλθουν προς τα εδώ, έρχονται ελεύθερα... δωρεάν πως το λένε... μάλλον κάτι έχουν ξεχάσει όταν φώναξαν το όνομα ή κάποιοι δεν το άκουσαν καλά Άγ(ρ)ιο Όρος...
Μια άποψη είπα δεν θέλω να την υιοθετήσετε και περιμένω και σχόλια σας... Οι γυναίκες για το συγκεκριμένο θέμα δεν έχουν κανένα λόγο, εκτός κι΄αν έχουν επισκεφτεί το συγκεκριμένο βουνό.
Και σεις άντρες όταν μιλάνε οι γυναίκες για τον Άθωνα μην ακούτε τίποτα.. ούτε μπορούν να φανταστούν τι επικρατεί μέσα εκεί...http://tampouloukia.blogspot.com/2011/03/blog-post_22.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: