Δυστυχώς τα κινήματα που αναπτύσσονται ευκολότερα στην Ελλάδα είναι εκείνα που ...εμπεριέχουν το στοιχείο του "χαβαλέ".
Που διαπνέονται από άκρατο λαϊκισμό και παίρνουν τη μορφή πολιτικής "παράστασης", με επίδειξη πολιτικής "μαγκιάς" και ανέξοδου, για του δράστες "τσαμπουκά", που τελικώς τον πληρώνουν κάποιοι άλλοι. Δηλαδή οι πολλοί.
Να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους. Ναι, τα διόδια είναι υπερβολικά στη χώρα μας. Δεν είναι δυνατόν, πηγαίνοντας στη Σπάρτη να δεις το παιδί σου, να συναντάς τόσους πολλούς σταθμούς διοδίων. Και κυρίως δεν είναι δυνατόν, πηγαίνοντας στην Πάτρα, μέσω αυτής της καρμανιόλας που ονομάζεται "εθνική οδός Κορίνθου - Πατρών", να πληρώνεις ακριβά διόδια σε κοινοπραξίες εργολάβων για έργα που δεν έχουν παραδώσει, που είναι άγνωστο πότε θα τα παραδώσουν και τι ποιότητα θα έχουν.
Ακόμη και ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης, μιλώντας σε εκπομπή του κρατικού ραδιοφώνου αναγνώρισε πως είναι υπερβολικό να πληρώνει κάνεις διόδια για να κινείται εντός της Αττικής. Ο φίλος μου ο Αντώνης, που εργάζεται στο Καπανδρίτι, έδρα δεκάδων εταιριών, αναγκάζεται να πληρώνει διόδια κάθε μέρα. Όπως και δύο γνωστοί μου, απλοί εργατοτεχνίτες, που εργάζονται στα Οινόφυτα.
Αυτά όλα συνιστούν κατάχρηση εξουσίας. Και αιτιολογούν τις αντιδράσεις. Αλλά δεν δικαιολογούν τα φαινόμενα αυθαιρεσίας και καταστροφών.
Δεν είναι δυνατόν να οδηγήσει σε τίποτε θετικό και καλό, το να βλέπεις τον κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο του ΣΥΡΙΖΑ Παναγιώτη Λαφαζάνη να μετέχει επιδεικτικώς σε ομάδα που καταστρέφει ακυρωτικά μηχανήματα εισιτηρίων στο Μετρό. Την αποκατάσταση των οποίων δεν θα πληρώσει βέβαια κανένα εξωγήινο ταμείο, ούτε η διεθνής των καπιταλιστών. Εμείς οι φορολογούμενοι τα πληρώσαμε και θα τα ξαναπληρώσουμε.
Απέναντι στους εξυπνάκηδες εργολάβους ή τους χαρτογιακάδες της εξουσίας που δεν το έχουν σε τίποτα να στήσουν ένα σταθμό διοδίων ακόμη και μέσα στην ίδια πόλη, η λύση δεν είναι οι άλλοι "εξυπνάκηδες" του "δεν πληρώνω" και από πάνω καταστρέφω και την κοινή περιουσία.
Επειδή όμως το πρόβλημα υπάρχει, δεν αρκεί πότε ο κ. Ρέππας και πότε ο κ. Πάγκαλος να αναγνωρίζουν κάποιες πτυχές του. Κυβέρνηση είσαστε, όχι ...παρατηρητές του ΟΗΕ. Επομένως πρέπει να δώσετε μια λύση εκλογικεύοντας και τις τιμές των διοδίων, που δεν είναι δυνατόν να ακριβαίνουν σε περίοδο συρρίκνωσης εισοδημάτων, αλλά και τον αριθμό των σταθμών τους.
Που διαπνέονται από άκρατο λαϊκισμό και παίρνουν τη μορφή πολιτικής "παράστασης", με επίδειξη πολιτικής "μαγκιάς" και ανέξοδου, για του δράστες "τσαμπουκά", που τελικώς τον πληρώνουν κάποιοι άλλοι. Δηλαδή οι πολλοί.
Να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους. Ναι, τα διόδια είναι υπερβολικά στη χώρα μας. Δεν είναι δυνατόν, πηγαίνοντας στη Σπάρτη να δεις το παιδί σου, να συναντάς τόσους πολλούς σταθμούς διοδίων. Και κυρίως δεν είναι δυνατόν, πηγαίνοντας στην Πάτρα, μέσω αυτής της καρμανιόλας που ονομάζεται "εθνική οδός Κορίνθου - Πατρών", να πληρώνεις ακριβά διόδια σε κοινοπραξίες εργολάβων για έργα που δεν έχουν παραδώσει, που είναι άγνωστο πότε θα τα παραδώσουν και τι ποιότητα θα έχουν.
Ακόμη και ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης, μιλώντας σε εκπομπή του κρατικού ραδιοφώνου αναγνώρισε πως είναι υπερβολικό να πληρώνει κάνεις διόδια για να κινείται εντός της Αττικής. Ο φίλος μου ο Αντώνης, που εργάζεται στο Καπανδρίτι, έδρα δεκάδων εταιριών, αναγκάζεται να πληρώνει διόδια κάθε μέρα. Όπως και δύο γνωστοί μου, απλοί εργατοτεχνίτες, που εργάζονται στα Οινόφυτα.
Αυτά όλα συνιστούν κατάχρηση εξουσίας. Και αιτιολογούν τις αντιδράσεις. Αλλά δεν δικαιολογούν τα φαινόμενα αυθαιρεσίας και καταστροφών.
Δεν είναι δυνατόν να οδηγήσει σε τίποτε θετικό και καλό, το να βλέπεις τον κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο του ΣΥΡΙΖΑ Παναγιώτη Λαφαζάνη να μετέχει επιδεικτικώς σε ομάδα που καταστρέφει ακυρωτικά μηχανήματα εισιτηρίων στο Μετρό. Την αποκατάσταση των οποίων δεν θα πληρώσει βέβαια κανένα εξωγήινο ταμείο, ούτε η διεθνής των καπιταλιστών. Εμείς οι φορολογούμενοι τα πληρώσαμε και θα τα ξαναπληρώσουμε.
Απέναντι στους εξυπνάκηδες εργολάβους ή τους χαρτογιακάδες της εξουσίας που δεν το έχουν σε τίποτα να στήσουν ένα σταθμό διοδίων ακόμη και μέσα στην ίδια πόλη, η λύση δεν είναι οι άλλοι "εξυπνάκηδες" του "δεν πληρώνω" και από πάνω καταστρέφω και την κοινή περιουσία.
Επειδή όμως το πρόβλημα υπάρχει, δεν αρκεί πότε ο κ. Ρέππας και πότε ο κ. Πάγκαλος να αναγνωρίζουν κάποιες πτυχές του. Κυβέρνηση είσαστε, όχι ...παρατηρητές του ΟΗΕ. Επομένως πρέπει να δώσετε μια λύση εκλογικεύοντας και τις τιμές των διοδίων, που δεν είναι δυνατόν να ακριβαίνουν σε περίοδο συρρίκνωσης εισοδημάτων, αλλά και τον αριθμό των σταθμών τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου