Τρίτη 8 Ιουνίου 2010

Δήλωση Κώστα Δημητριάδη για υποψηφιότητα στο νέο Δήμο Δίου - Ολύμπου "Μόνο με το χρίσμα υποψήφιος Δήμαρχος"


08.06.2010 Τοπικά

Την πρόθεσή του να είναι υποψήφιος Δήμαρχος, μόνο και εφόσον λάβει τη στήριξη της ΝΔ, στο νέο Δήμο Δίου - Ολύμπου εξέφρασε με χθεσινές του δηλώσεις στα τοπικά ΜΜΕ ο πρώην Διοικητής του ΨΝΠΟ κ. Κώστας Δημητριάδης.
Ο ίδιος τόνισε ότι δεν πρόκειται να κατέβει ως αντάρτης, ενώ ξεκαθάρισε ότι όσον αφορά την υποψηφιότητά του δεν υπάρχει θέμα κωλύματος.
Ο Κ. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ
"Ο τρόπος με τον οποία.. διαχειρίστηκα όσο καιρό ήμουν διοικητής και σε όποια νοσοκομεία, η γνώση κατά τον καλύτερο τρόπο και καλύτερα από τον καθένα, λόγω επαγγέλματος, των προβλημάτων που έχει ο δήμος Δίου - Ολύμπου μου δίνουν νομίζω το δικαίωμα να διεκδικήσω κι εγώ μαζί με άλλους άξιους και ικανούς την συμμετοχή μου σε όποια διαδικασία επιλέξει η παράταξή μου για να προτείνει τον υποψήφιο δήμαρχο στο συγκεκριμένο δήμο, ο οποίος έχει τεράστιες δυνατότητες.
Εάν επιλεγώ από το κόμμα μου, αν πάρω το χρίσμα ή τη στήριξη θα είμαι υποψήφιος δήμαρχος και σε καμιά άλλη περίπτωση δεν θα είμαι ούτε αντάρτης, ούτε ανεξάρτητος προδίδοντας τους αγώνες μιας ζωής".
ΠΕΡΙ ΚΩΛΥΜΑΤΟΣ
"Επειδή πολλές φορές γράφτηκε ότι έχω κώλυμα, όντως το σχέδιο "Καλλικράτης" λέει ότι έχει ασκήσει διοίκηση στα όρια του δήμου σε Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου πρέπει να περάσουν για να δικαιούται να πολιτευτεί, αλλά για τις εκλογές του 2010 αναφέρει ότι αυτό το χρονικό διάστημα είναι αυτό που ορίζει ο νόμος 3643, ο κώδικας δήμων και κοινοτήτων δηλαδή, ένα χρόνο. Ένα χρόνο πριν από τις 7 Νοεμβρίου είναι 7 Οκτωβρίου 2009 όπου εγώ βρισκόμουν στο Μποδοσάκειο Νοσοκομείο της Πτολεμαϊδας. Αν το Μποδοσάκειο νοσοκομείο έχει δομές στον Δήμο Δίου - Ολύμπου δεν έχω δικαίωμα να πολιτευτώ. Απ' ότι γνωρίζω όμως δεν έχει".
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΘΟΥΝ ΧΡΙΣΜΑΤΑ
"Θεωρώ ότι πρέπει να δοθούν χρίσματα ή στηρίξεις γιατί πιστεύω ότι τα κόμματα είναι φυτώρια από τα οποία πρέπει να αναδεικνύονται οι άξιοι και ικανοί και όχι όταν παίρνεις το χρίσμα είσαι κομματικοποιημένος και όταν δεν το παίρνεις είσαι ανεξάρτητος. Πόσο ανεξάρτητος μπορεί να είναι ο Παπαθανασίου; Τρεις φορές δήμαρχος με το ΠΑΣΟΚ, μια φορά υποψήφιος νομάρχης με το ΠΑΣΟΚ. Τώρα λέει ότι θα κατέβει ανεξάρτητος. Τι ανεξάρτητος; Έτσι είναι οι ανεξάρτητοι; Στο χώρο αυτό πιστεύω ότι έχει περισσέψει και το θράσος και η αμετροέπεια. Δεν ξέρουμε μέχρι που φτάνουν οι δυνατότητές μας και δεν ξέρουμε τι θέλουμε. Μέχρι ενός σημείου είναι καλή η θέληση του καθενός να υπηρετήσει τα κοινά, αλλά θα πρέπει να ξέρεις μέχρι που μπορείς".
ΝΑ ΜΗΝ ΣΤΕΛΕΧΩΘΕΙ Ο ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ
Απαντώντας σε ερώτηση για το αν το κόμμα της ΝΔ δώσει το χρίσμα σε κάποιον άλλο, αν θα είναι στο συνδυασμό, ο ίδιος απάντησε:
"Εάν και εφόσον με θέλει ο ίδιος ο υποψήφιος, ναι. Εγώ δεν θα ήθελα να στελεχωθεί ο συνδυασμός μου με όλους τους υποψηφίους δημάρχους, υπάρχουν και άλλοι άνθρωποι που πρέπει και χρειάζονται στο συνδυασμό. Αν εγώ είμαι ο υποψήφιος, μερικούς δεν θα τους ήθελα. Υπάρχουν και πολλοί που θα τους ήθελα. Είναι θέμα του υποψηφίου δημάρχου να επιλέξει τους συνεργάτες του για την επόμενη μέρα. Μερικούς δεν θα τους ήθελα γιατί νομίζω ότι θα ήταν τροχοπέδη στην ανάπτυξη. Μπορεί και με κάποιους να μην συνάδει η σκέψη μας".

Δεν υπάρχουν σχόλια: