Ημερήσιο Μάτι με την Κατερίνα Τσαλού


Παρασκευή 15 Ιανουαρίου 2010
Θα συνεχίσουμε τις κινητοποιήσεις μέχρι να ακούσει έστω ένας υπουργός και να αντιληφθεί ότι σ’αυτόν τον τόπο δεν κατοικούν χαχόλοι.
Αυτό ήταν το μήνυμα της βραδινής κινητοποίησης στο σταθμό διοδίων της Λεπτοκαριάς.
Δυναμική η παρουσία και πολυπληθής συγκέντρωση παρακαλώ πολύ με δημάρχους, δημοτικούς και νομαρχιακούς συμβούλους, πολίτες και φορείς να δηλώνουν ανυποχώρητοι.
Δεν θα πληρώσουμε έως ότου μας παραδώσετε σύγχρονο και ασφαλή δρόμο.
Αν τελειώσουμε ρε παιδιά με το καλό με αυτά τα διόδια, έτσι όπως πήραμε λίγο τα επάνω μας σαν νομός αυτές τις μέρες και βγαίνουμε στους δρόμους….δεν κάνουμε και καμιά κινητοποίηση για το νέο νοσοκομείο;
Ούτε φωνή ούτε ακρόαση δεν έχουμε για το πότε τελικά θα γίνει η μεταφορά.
Υποτίθεται ότι είμαστε έτοιμοι, αν δεν κάνω λάθος. Κι εκείνα τα παράλληλα έργα που απαιτούνταν ρε παιδιά. Καμία ενημέρωση ακόμη; Άντε περιμένω. Είμαι στις καλές μου αυτές τις μέρες.
Από βδομάδα όμως……
Δεν ησυχάσουμε σ’αυτόν τον τόπο από τις καταγγελίες. Κι από τότε που ανακάλυψαν ορισμένοι και την τεχνολογία, ο,τι τους έρθει…..το κάνουν καταγγελία.
Ο ένας το μακρύ του ο άλλος το κοντό του. Και φωνασκούν κιόλας, όταν τους λες ότι οι επιστολές αναγνωστών αν μη τι άλλο θα πρέπει να τηρούν τον κώδικα δεοντολογίας και σε κάθε περίπτωση να μην προχωρούν σε χαρακτηρισμούς επί δικαίω και αδίκω.
Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου.
Τα 100 μερόνυχτα του Παπανδρέου πέρασαν και ο ίδιος δεν μου φάνηκε και πολύ ανεβασμένος.
Μέσα σε δυο μήνες αγαπητέ πρωθυπουργέ, πήρες πίσω δυο νομοσχέδια και είπες δυο φορές «συγνώμη λάθος».
Μη σου τα θυμίσω και σου χαλάσω και τη διάθεση πρωί-πρωί αλλά έτσι ακριβώς όπως στα λέω είναι.
Ελπίζω να σταματήσουν τα «συγνώμη λάθος» και τα πισωγυρίσματα, γιατί αυτός ο τόπος από δαύτα χόρτασε.
Από άλλα έχει ανάγκη. Και αν δεν τα ανακαλύψατε σε 100 μερόνυχτα….είστε όλοι σας μάλλον πολύ μακριά νυχτωμένοι.
Τον πιο απλό πολίτη να πάρεις τηλέφωνο, θα σου αραδιάσει τα πρώτα μείζονα, σοβαρά και επείγοντα προβλήματα που αντιμετωπίζει.
Ε, από εκεί να αρχίσεις.
Δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο και όποιος δεν τον έχει….τον τρώει το μαύρο σκοτάδι. Παραδείγματα δεν λέμε.
Έρχεται και ο Καποδίστριας 2 που όσο και να προσπαθούν να με πείσουν δεν θα τον πω Καλλικράτη.
Είναι ο νούμερο 2 και τελειώσαμε.
Και μαζεύονται τη Δευτέρα-Τρίτη και Τετάρτη οι δήμαρχοι όλης της χώρας στην Αθήνα προκειμένου να συζητήσουν και να συναποφασίσουν.
Έχουμε να δούμε πάλι μαύρες σημαίες ανά την Ελλάδα. Άντε παιδιά, πάτε κι εσείς να κλείσετε τους όποιους δρόμους, να βγουν κι οι αγρότες, εμείς εδώ να ανοιγοκλείνουμε τα διόδια.
Μπάχαλον κύριε πρόεδρε που σας λέω. Και να έχουμε και τις δημοτικές εκλογές στο νου….
Μας πρήξατεεεε!!!!
Πάμε να δούμε τώρα λίγο και τι σόι άνθρωπος ήταν αυτός Καλλικράτης, με τον οποίο θα ασχοληθούμε το επόμενο διάστημα πολύ;
Ο Καλλικράτης, το όνομα του οποίου δανείζεται η νέα διοικητική αρχιτεκτονική της χώρας, υπήρξε ένας από τους μεγαλύτερους αρχιτέκτονες της αρχαιότητας.
Σύμφωνα με αναφορές του Πλούταρχου, συμμετείχε ενεργά στην ανέγερση των τεσσάρων μεγαλύτερων έργων της αρχαίας Αθήνας.
Εργάστηκε στην κατασκευή των Μακρών Τειχών της πόλης την περίοδο 460-450 π.Χ, στην επιδιόρθωση τμήματος των περιφερειακών τειχών της Αθήνας και στην ανοικοδόμηση του ναού αφιερωμένου στην Άπτερο Νίκο στην Ακρόπολη.
Ο Καλλικράτης συμμετείχε μαζί με τον αρχιτέκτονα Ικτίνο, υπό τη γενική επίβλεψη του γλύπτη Φειδία, στην κατασκευή του Παρθενώνα, του μεγαλύτερου και διαχρονικού μνημείου της Ακρόπολης.(ΤΟΠΙΚΗ)