Για «προσπάθειες που πιάσανε τόπο» έκανε ο λόγο ο δήμαρχος Κατερίνης, ενώ ο πρόεδρος του ΕΒΕ Πιερίας προανήγγειλε τη διεκδίκηση αποζημιώσεων από όσους ευθύνονται για την καθυστέρηση περάτωσης του έργου
Την τελευταία μέρα του 2009, δόθηκε στην κυκλοφορία η υπογειοποίηση της Λ. Ιασωνίδη στο Σιδηροδρομικό Σταθμό, βάζοντας τέλος σε μια πολύμηνη ταλαιπωρία των κατοίκων της περιοχής, αλλά κυρίως των επαγγελματιών πέριξ του έργου, που είδαν το τζίρο των επιχειρήσεών τους να μειώνεται δραματικά.
Την Πέμπτη το μεσημέρι, ο δήμαρχος Κατερίνης, δημοτικοί σύμβουλοι και ο πρόεδρος του ΕΒΕ Πιερίας ήταν παρόντες στην .....τελετή παράδοσης στην κυκλοφορία της υπόγειας διάβασης. Το έργο δεν έχει παραδοθεί ακόμη τυπικώς στο δήμο Κατερίνης, αν και έχει ολοκληρωθεί σε όλες του τις λεπτομέρειες, αφού δεν έχουν ολοκληρωθεί οι γραφειοκρατικές διαδικασίες.
Την τελευταία μέρα του 2009, δόθηκε στην κυκλοφορία η υπογειοποίηση της Λ. Ιασωνίδη στο Σιδηροδρομικό Σταθμό, βάζοντας τέλος σε μια πολύμηνη ταλαιπωρία των κατοίκων της περιοχής, αλλά κυρίως των επαγγελματιών πέριξ του έργου, που είδαν το τζίρο των επιχειρήσεών τους να μειώνεται δραματικά.
Την Πέμπτη το μεσημέρι, ο δήμαρχος Κατερίνης, δημοτικοί σύμβουλοι και ο πρόεδρος του ΕΒΕ Πιερίας ήταν παρόντες στην .....τελετή παράδοσης στην κυκλοφορία της υπόγειας διάβασης. Το έργο δεν έχει παραδοθεί ακόμη τυπικώς στο δήμο Κατερίνης, αν και έχει ολοκληρωθεί σε όλες του τις λεπτομέρειες, αφού δεν έχουν ολοκληρωθεί οι γραφειοκρατικές διαδικασίες.
Το πρώτο όχημα που επισήμως πέρασε από την υπογειοποίηση, κόβοντας την κορδέλα, ήταν ένα αστικό λεωφορείο του ΚΤΕΛ, ως μια συμβολική πράξη ότι η πόλη και πάλι ενώνεται οδικά μετά από πολύμηνη ταλαιπωρία.
«Πιάσανε τόπο οι προσπάθειες οι δικές μου, αλλά και όλου του δημοτικού συμβουλίου», ανέφερε στις πρώτες του δηλώσεις ο Σάββας Χιονίδης, χαρακτηρίζοντας τη στιγμή σημαντική και εκφράζοντας την πεποίθηση ότι το έργο θα ξαναδώσει ζωντάνια στην περιοχή.
«Τελείωσε το έμφραγμα που είχε η οδός Ιασωνίδη», είπε ο δήμαρχος Κατερίνης, ο οποίος μίλησε για ένα «χρήσιμο έργο», εκφράζοντας την ελπίδα να παραδίδονται τέτοιας χρησιμότητας έργα συνεχώς στην πόλη. Ο κ. Χιονίδης, τόνισε ότι χρειάστηκε «πάρα πολύς κόπος» μέχρι να ολοκληρωθεί και να δοθεί η υπογειοποίηση σε κυκλοφορία, ενώ έκανε ιδιαίτερη μνεία στη συνεργασία που είχε για το ζήτημα με το δημοτικό συμβούλιο, τον πρόεδρο του ΕΒΕ, αλλά και τον «συνεργολάβο» της ΕΡΓΟΣΕ, «παρόλο που μας καθυστέρησε 8 μήνες», είπε χαρακτηριστικά.
Ο δήμαρχος Κατερίνης, αναφερόμενος στο έργο, είπε ότι εξυπηρετεί την κίνηση των οχημάτων, αλλά και των πεζών, παύει να διχοτομεί το Σιδηροδρομικό Σταθμό, ενώ επεσήμανε ότι ο σχεδιασμός του είναι τέτοιος ώστε να διέρχονται από την υπογειοποίηση τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ, αλλά όχι μεγαλύτερα οχήματα.
Ερωτηθείς για το γεγονός ότι δίνεται προς χρήση ένα έργο το οποίο δεν έχει παραδοθεί ακόμη στην κυριότητα του δήμου από την ΕΡΓΟΣΕ, ο Σάββας Χιονίδης, απάντησε ότι πρόκειται για ένα τυπικό ζήτημα. «Το έργο όμως ολοκληρώθηκε και δεν θέλαμε να καθυστερήσει άλλο. Ο δήμος έκανε τις διαγραμμίσεις και την οδική σήμανση βάση μελέτης. Οφείλουμε να ακούμε τη φωνή του κόσμου, τη φωνή της ανάγκης του Κατερινιώτη, αλλά κυρίως εκείνων που ταλαιπωρήθηκαν στην περιοχή και ιδιαίτερα των καταστηματαρχών και των κατοίκων που είναι κοντά στην υπογειοποίηση», κατέληξε ο κ. Χιονίδης.
«Πιάσανε τόπο οι προσπάθειες οι δικές μου, αλλά και όλου του δημοτικού συμβουλίου», ανέφερε στις πρώτες του δηλώσεις ο Σάββας Χιονίδης, χαρακτηρίζοντας τη στιγμή σημαντική και εκφράζοντας την πεποίθηση ότι το έργο θα ξαναδώσει ζωντάνια στην περιοχή.
«Τελείωσε το έμφραγμα που είχε η οδός Ιασωνίδη», είπε ο δήμαρχος Κατερίνης, ο οποίος μίλησε για ένα «χρήσιμο έργο», εκφράζοντας την ελπίδα να παραδίδονται τέτοιας χρησιμότητας έργα συνεχώς στην πόλη. Ο κ. Χιονίδης, τόνισε ότι χρειάστηκε «πάρα πολύς κόπος» μέχρι να ολοκληρωθεί και να δοθεί η υπογειοποίηση σε κυκλοφορία, ενώ έκανε ιδιαίτερη μνεία στη συνεργασία που είχε για το ζήτημα με το δημοτικό συμβούλιο, τον πρόεδρο του ΕΒΕ, αλλά και τον «συνεργολάβο» της ΕΡΓΟΣΕ, «παρόλο που μας καθυστέρησε 8 μήνες», είπε χαρακτηριστικά.
Ο δήμαρχος Κατερίνης, αναφερόμενος στο έργο, είπε ότι εξυπηρετεί την κίνηση των οχημάτων, αλλά και των πεζών, παύει να διχοτομεί το Σιδηροδρομικό Σταθμό, ενώ επεσήμανε ότι ο σχεδιασμός του είναι τέτοιος ώστε να διέρχονται από την υπογειοποίηση τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ, αλλά όχι μεγαλύτερα οχήματα.
Ερωτηθείς για το γεγονός ότι δίνεται προς χρήση ένα έργο το οποίο δεν έχει παραδοθεί ακόμη στην κυριότητα του δήμου από την ΕΡΓΟΣΕ, ο Σάββας Χιονίδης, απάντησε ότι πρόκειται για ένα τυπικό ζήτημα. «Το έργο όμως ολοκληρώθηκε και δεν θέλαμε να καθυστερήσει άλλο. Ο δήμος έκανε τις διαγραμμίσεις και την οδική σήμανση βάση μελέτης. Οφείλουμε να ακούμε τη φωνή του κόσμου, τη φωνή της ανάγκης του Κατερινιώτη, αλλά κυρίως εκείνων που ταλαιπωρήθηκαν στην περιοχή και ιδιαίτερα των καταστηματαρχών και των κατοίκων που είναι κοντά στην υπογειοποίηση», κατέληξε ο κ. Χιονίδης.
Ικανοποιημένος από την παράδοση του έργου στην κυκλοφορία, εμφανίστηκε και ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Πιερίας, υπογραμμίζοντας πως μια πολύμηνη ταλαιπωρία για τους επαγγελματίες του Σιδηροδρομικού Σταθμού ανήκει πλέον στο παρελθόν. «Οι επαγγελματίες ήταν αυτοί που πληρώσανε το μάρμαρο», είπε ο Ηλίας Χατζηχριστοδούλου, ο οποίος ξεκαθάρισε ότι το έργο μπορεί να τελείωσε, αλλά πρόθεση του ΕΒΕ είναι να προχωρήσει στη διεκδίκηση «ότι καλύτερου μπορεί», για τους επαγγελματίες του Σιδηροδρομικού Σταθμού ο οποίοι ταλαιπωρήθηκαν. Ουσιαστικά ο πρόεδρος του ΕΒΕ, προανήγγειλε τη διεκδίκηση αποζημιώσεων από όσους ευθύνονται για την καθυστέρηση περάτωσης του έργου.
Ο κ. Χατζηχριστοδούλου, ολοκληρώνοντας τις δηλώσεις του, ευχαρίστησε το δήμαρχο και το Δημοτικό Συμβούλιο για τον αγώνα που έδωσαν, ώστε να παραδοθεί στους Κατερινιώτες ένα «τόσο χρήσιμο έργο».
Στο γεγονός ότι η ΕΡΓΟΣΕ δεν έχει παραδώσει ακόμη το έργο, έμεινε αρχικά στις δηλώσεις του, ο δημοτικός σύμβουλος Κατερίνης, Γιώτης Ιορδανίδης. «Ο δήμαρχος έκρινε και μέχρι κάποιο σημείο έχει δίκιο, ότι πρέπει να δοθεί στην κυκλοφορία», είπε ο κ. Ιορδανίδης, σημειώνοντας ότι καθημερινά γινόταν δέκτης της αγωνίας των κατοίκων της περιοχής «οι οποίοι υπέστησαν μεγάλη οικονομική ζημιά». Ο δημοτικός σύμβουλος Κατερίνης, συμπλήρωσε πως σύμφωνα με την ενημέρωση του δημάρχου το έργο δεν έχει παραδοθεί από την ΕΡΓΟΣΕ επειδή δεν έχουν ολοκληρωθεί κάποιες γραφειοκρατικές διαδικασίες «και όχι επειδή δεν είναι έτοιμο».
Αναφερόμενος στη «χρησιμότητα» του έργου, ο κ. Ιορδανίδης δήλωσε ότι σε πρώτη φάση το καλό είναι ότι τελείωσαν οι εργασίες «το πόσο θα πετύχει ή όχι, θα το δούμε αργότερα και θα το δούνε περισσότερο από μας οι κάτοικοι και οι επαγγελματίες, ειδικά του συγκεκριμένου σημείου», κατέληξε.
Ο κ. Χατζηχριστοδούλου, ολοκληρώνοντας τις δηλώσεις του, ευχαρίστησε το δήμαρχο και το Δημοτικό Συμβούλιο για τον αγώνα που έδωσαν, ώστε να παραδοθεί στους Κατερινιώτες ένα «τόσο χρήσιμο έργο».
Στο γεγονός ότι η ΕΡΓΟΣΕ δεν έχει παραδώσει ακόμη το έργο, έμεινε αρχικά στις δηλώσεις του, ο δημοτικός σύμβουλος Κατερίνης, Γιώτης Ιορδανίδης. «Ο δήμαρχος έκρινε και μέχρι κάποιο σημείο έχει δίκιο, ότι πρέπει να δοθεί στην κυκλοφορία», είπε ο κ. Ιορδανίδης, σημειώνοντας ότι καθημερινά γινόταν δέκτης της αγωνίας των κατοίκων της περιοχής «οι οποίοι υπέστησαν μεγάλη οικονομική ζημιά». Ο δημοτικός σύμβουλος Κατερίνης, συμπλήρωσε πως σύμφωνα με την ενημέρωση του δημάρχου το έργο δεν έχει παραδοθεί από την ΕΡΓΟΣΕ επειδή δεν έχουν ολοκληρωθεί κάποιες γραφειοκρατικές διαδικασίες «και όχι επειδή δεν είναι έτοιμο».
Αναφερόμενος στη «χρησιμότητα» του έργου, ο κ. Ιορδανίδης δήλωσε ότι σε πρώτη φάση το καλό είναι ότι τελείωσαν οι εργασίες «το πόσο θα πετύχει ή όχι, θα το δούμε αργότερα και θα το δούνε περισσότερο από μας οι κάτοικοι και οι επαγγελματίες, ειδικά του συγκεκριμένου σημείου», κατέληξε.
Πολιτεία/Β.Ζ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου