Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2010

Ημερήσιο Μάτι με την Κατερίνα Τσαλού

Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2010
Έχω έτοιμο σχέδιο Καλλικράτη και μόλις ανακοινώσει το υπουργείο το δικό του, θα σας ανακοινώσω κι εγώ το δικό μου.
Ούτως ή άλλως ορισμένοι θεωρούν ότι ο Καλλικράτης είναι προσωπική τους υπόθεση. Έτσι θα το χειριστώ κι εγώ. Και στο κάτω-κάτω της γραφής, αν έχουν όλοι δικαίωμα στη διαβουλευση, γιατί να μην έχω κι εγώ;
Εξάλλου στην Ελλάδα δεν θεωρούμε τίποτα και κανέναν ειδικό. Είμαστε όλοι ειδικοί για όλα...Δεν υπάρχει περίπτωση να περάσει τίποτα, αν προηγουμένως δεν σχολιαστεί επαρκώς.
Ο Καλλικράτης λοιπόν τέθηκε επί τάπητος, οι δήμαρχοι είπαν τον πόνο τους, οι υπουργοί τον δικό τους, οι πρόεδροι κομμάτων …αυτοί κι αν δεν είπαν…και όλοι εμείς περιμένουμε με αγωνία τις αποφάσεις τους.
Ο αυτοδιοικητικός χάρτης αλλάζει. Η Ελλάδα αλλάζει. Μόνο εμείς μένουμε ίδιοι. Και τα προβλήματα φυσικά.
Οι αγρότες στους δρόμους….διχάζουν τους πολίτες. Τις ....τελευταίες ημέρες άκουσα πολλά. Υπέρ και κατά.
Όλα έχουν βάση και επιχειρηματολογία πλούσια. Κάποιοι θεωρούν ότι κανένας δεν έχει δικαίωμα να μου στερήσει την ασφαλή και απρόσκοπτη μετακίνησή μου στις εθνικές οδούς που τις έχω πληρωμένες.
Κάποιοι άλλοι ότι δεν υπάρχει άλλος τρόπος αντίδρασης από τους αγρότες.
Και στις δυο περιπτώσεις …υπάρχει η άλλη πλευρά. Αυτή που λέει πως όταν μια κοινωνική ομάδα αντιδρά σε βάρος μιας άλλης…χάνει και το δίκιο της.
Ας ελπίσουμε ότι σ’αυτή την περίπτωση δεν θα χάσουν το δίκαιο τους οι αγρότες.
Ας ελπίσουμε ότι μέσα σ’αυτή τη δύσκολη οικονομική συγκυρία θα αντιληφθούν πόσο σημαντικό είναι να στερήσουν από κάποιον το δικαίωμα να φτάσει στην εργασία του, να μεταφέρει τα προϊόντα του….να δουλέψει ρε αδερφέ.
Επιστροφή στην επικαιρότητα και με εκλογές. Άρχισαν να μυρίζονται κάλπες πάλι και τρέχουν, δίνουν χειραψίες, χαμογελούν, επιδιώκουν την προβολή τους. Και καλά κάνουν όσο βρίσκουν έδαφος.
Αλλά μη χαθεί η μπάλα από τόσο νωρίς.
Πρωτοβουλία ανακύκλωσης ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών συσκευών το Σάββατο στην Κατερίνη. Πάμε να τους δείξουμε ότι δεν αστειευόμαστε ρε παιδιά.
Ο ιδιότυπος «διαγωνισμός» μεταξύ των πόλεων ξεκίνησε.
Ανακυκλώστε γιατί χανόμαστε. Εξάλλου το 2010 όπως έχει ανακοινωθεί από τη δημοτική αρχή είναι η χρονιά που η Κατερίνη «επενδύει» στην ανακύκλωση.
Ως ιδέα, ως στάση ζωής, ως κίνηση ουσίας.
Ας υποστηρίξουμε με όποιον τρόπο μπορούμε αυτές τις πρωτοβουλίες λοιπόν…για να μη μιλάμε μόνο για τις …βρώμικες πόλεις αλλά και για τις πόλεις που …ανακυκλώνουν.
Συνάντηση στην Αθήνα με θέμα τους απολυμένους της Κόρταγκ χθες παρουσία των βουλευτών, του προέδρου του Εργατικού Κέντρου Κατερίνης και του σωματείου των εργαζομένων.
Κρατάει χρόνια και αυτή η κολώνια. Όλα στην Πιερία κρατάνε πολύ τελικά. Και η γκρίνια και τα προβλήματα.
Συνωστισμός ρε παιδιά στο e mail με τις πίτες και τους χορούς. Εντάξει…η φτώχεια θέλει καλοπέραση…αλλά μην το βγάλουμε και τα μάτια.
Απορώ κι εξίσταμαι ώρες-ώρες που λέει και ο φίλος μου ο Πόλυς.(ΤΟΠΙΚΗ)


Δεν υπάρχουν σχόλια: