Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2009

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΤΕΡΓΙΟΥ ΤΟΚΑ


Ο Αστέριος Τόκας στη ΔΙΟΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

ΠΕΜΠΤΗ 24 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2009
Ο κόσμος έχει ανάγκη από καινούρια πρόσωπα.
Την άποψη αυτή διατύπωσε μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων της ΔΙΟΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ ο υποψήφιος βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας στην Πιερία, Αστέριος Τόκας.
Ο κ. Τόκας έδωσε μεγάλη έμφαση στα ζητήματα του αγροτικού κόσμου, σημειώνοντας ότι η Νέα Δημοκρατία πρόσεξε τους αγρότες, ωστόσο τόνισε ότι υπάρχουν κι άλλα προβλήματα προς επίλυση

ΚΡΑΧΤΗΣ (kraxtis-gr.blogspot.com)








Κατερίνη, 18 Σεπτεμβρίου 2009
Πρόγραμμα περιοδειών Υπ. Βουλευτή Ν.Δ. Πιερίας Αστέριου Τόκα
Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου 2009
ΩΡΑ ΤΟΠΟΣ
18:00 ΝΕΟΚΑΙΣΑΡΕΙΑ
18:45 ΜΟΣΧΟΧΩΡΙ
19:30 Κ. ΜΗΛΙΑ
20:15 ΡΑΧΗ
21:00 ΛΟΦΟΣ
Κυριακή 20 Σεπτεμβρίου 2009
ΩΡΑ ΤΟΠΟΣ
ΠΡΩΙ ΦΩΤΕΙΝΑ
ΚΑΡΥΕΣ
Μ. ΜΗΛΙΑ
18:00 ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΑ
18:45 ΘΡΑΚΙΩΤΙΚΑ
19:15 ΔΙΟΝ
20:30 ΒΡΟΝΤΟΥ

===============================================================

Βιογραφικό Σημείωμα Υπ. Βουλευτή Ν.Δ. Πιερίας Αστέριου Τόκα

 Γεννήθηκα στην Καρίτσα Πιερίας το 1965.
 Γιος πολύτεκνης αγροτικής οικογένειας. Είμαι παντρεμένος με την Αθηνά Τάχου και γονέας δύο παιδιών.
 Το 1993 αποφοίτησα από την πολυτεχνική Σχολή του Αριστοτέλειου Πανεπιστήμιου Θεσσαλονίκης ως πτυχιούχος πολιτικός Μηχανικός.
 Από το 1994, μετά την ολοκλήρωση της στρατιωτικής μου θητείας, εργάζομαι στην Κατερίνη όπου έχω το τεχνικό μου Γραφείο.
 Κατά την διάρκεια των σπουδών μου, ασχολήθηκα ενεργά με το φοιτητικό κίνημα.
 Μέλος του Δ.Σ. του συλλόγου Πολιτικών Μηχανικών (1987 – 1993), ως εκλεγμένο μέλος της ΔΑΠ – ΝΔΦΚ.
 Εκλέχτηκα σε πολλές κομματικές θέσεις της ΟΝΝΕΔ και Τοπικών Επιτροπών.
 Το 1998 και το 2002 εκλέχτηκα πρώτος Νομαρχιακός Σύμβουλος και μου ανατέθηκε μια σειρά αρμοδιοτήτων εκ των οποίων και η θέση του Αντινομάρχη.
 Από το 2006 είμαι εκλεγμένο μέλος της Συνεταιριστικής Τράπεζας Πιερίας.
 Τα τελευταία δύο χρόνια είμαι Αντιπρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Νοσοκομείου Κατερίνης.
ΚΡΑΧΤΗΣ (kraxtis-gr.blogspot.com)

Δεν υπάρχουν σχόλια: