Κυριακή 30 Αυγούστου 2009

Ο λογοκριτής πέθανε το 1974.


ΔΕΥΤΕΡΑ 31 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2009


Αισθάνομαι βαρύτατα προσβεβλημένη από την μήνυση που κατατέθηκε σε βάρος του Ηλία Τσολακίδη και του τοπικού τύπου για τους παρακάτω λόγους:

1) Η κριτική δεν ήταν «δήθεν», είναι βαριά και απορώ πως δεν το αντιλαμβάνεται άνθρωπος που ασχολείται με τα κοινά 20 χρόνια.

2) Το θέμα δεν είναι «ήσσονος σημασίας»; Δεν μπορεί να είναι «ήσσονος σημασίας» ένα θέμα διαχείρισης δημόσιου χρήματος. Το ένα τρίτο του λογαριασμού που πληρώνω στη ΔΕΗ είναι για το Δήμο. Έχω δικαίωμα και υποχρέωση να διαμαρτύρομαι όταν αυτά τα χρήματα, που σίγουρα δεν μου περισσεύουν, σπαταλώνται από τις λάθος επιλογές των υπευθύνων. Το ποσό δεν είναι ασήμαντο για τα δικά μου οικονομικά δεδομένα. Αν για τον κ. αντιδήμαρχο είναι ασήμαντο, του ζητώ να το επιστρέψει στα ταμεία του Δήμου.

3) Κατά την ταπεινή μου γνώμη είναι αντιδημοκρατικό να μηνύει δημοτικός άρχων πολίτη γιατί του άσκησε κριτική. Μήπως να αλλάξει το όνομα ο συνδυασμός του κ.Χιονίδη και από «Πολιτες σε δράση» να μετονομασθεί σε «Πολίτες σε καταστολή»;

4) Η ελευθεροτυπία είναι κεκτημένο δικαίωμά μας αποκτηθέν με αγώνες και αίμα.
Ο λογοκριτής πέθανε το 1974.

Σταματία Μπέση

Από τον ιστότοπο της Εθελοντικής Ομάδας Δράσης Ν. Πιερίας, ενότητα „Αφορά και εμένα“

ΚΡΑΧΤΗΣ (kraxtis-gr.blogspot.com)

Δεν υπάρχουν σχόλια: