Παρασκευή 25 Ιουλίου 2014

Μάνος Ιωάννου: Η διαφορά ηλικίας με την Ναταλία και ο γάμος;

Μάνος Ιωάννου: Η διαφορά ηλικίας με την Ναταλία και ο γάμος; Μάνος Ιωάννου: Η διαφορά ηλικίας με την Ναταλία και ο γάμος; Ανοικτό αφήνει το ενδεχόμενο του γάμου με την Ναταλία Γερμανού ο Μάνος..
Ιωάννου, αποκαλύπτοντας ότι μένουν μαζί στο σπίτι της μερικές ημέρες την εβδομάδα, αλλά και απαντώντας σε όσους επικρίνουν την σχέση τους λόγω των 22 χρόνων που τους χωρίζουν!
«Αν γινόταν γάμος, θα ήταν εντελώς μεταξύ μας. Δεν είναι προτεραιότητά μας, αλλά όταν περνάς καλά σε μία σχέση, μπορεί να το κάνεις κι αυτό πάνω στην τρέλα!», απαντά ο 27χρονος ηθοποιός όταν τον ρωτούν αν το επόμενο βήμα στη σχέση του με την 49χρονη παρουσιάστρια είναι το να παντρευτούν.
Μάνος Ιωάννου: Η διαφορά ηλικίας με την Ναταλία και ο γάμος; 

Όπως προσθέτει ο ίδιος, δεν έχει σκεφτεί μέχρι στιγμής το πώς θα έκανε πρόταση γάμου στη Ναταλία, ενώ δηλώνει πως «θα ήταν όμορφο να γίνει πραγματικότητα το “για πάντα μαζί”».
«Ήμουν ένας άνθρωπος που δεν μπορούσε να συγκατοικήσει με μία γυναίκα. Τώρα, σκέφτομαι λίγο πιο σοβαρά από πριν. Δεν είμαι τόσο επιπόλαιος», εξομολογείται ο Μάνος, προσθέτοντας ότι μένει στο σπίτι της καλής του τις ημέρες που έχει κενό από την περιοδεία.
Όσο για το πώς αντέδρασε στη δημοσιότητα που πήρε η σχέση τους;
«Δεν κρύβω ότι στην αρχή ήμουν μαγκωμένος. Μέχρι τότε είχε μάθει να μιλώ για την δουλειά μου και όχι για τα προσωπικά μου… Ξαφνικά, έπρεπε να προσέχω τι λέω. Δυσκολεύτηκα με τα media από τότε που είμαι με μια γυναίκα η οποία είναι πρωταγωνίστρια στο χώρο της», απαντά ο γοητευτικός ηθοποιός.
«Έχουν γραφτεί πολλά ψέματα. Ωστόσο, ο πιο εύκολος τρόπος αντιμετώπισης τέτοιων φαινομένων είναι, όταν δω αυτόν που το έγραψε, να του μιλήσω και να το λύσουμε όμορφα κι απλά. Ποτέ δεν σκέφτηκα να κινηθώ νομικά, ούτε έχω βγει από τα ρούχα μου. Αν γινόταν κάτι τέτοιο, θα το μαθαίνατε», λέει ο Μάνος για τα σχόλια που έχουν γίνει από τα ΜΜΕ, ενώ, απαντώντας σε όσους επικρίνουν την σχέση του λόγω της διαφοράς ηλικίας, αναφέρει: «ο καθένας ας πει ό,τι θέλει. Εμείς δεν ακούμε τίποτα! Άλλωστε, όσοι έγραφαν ότι θα χωρίσουμε διαψεύστηκαν. Εάν είμαι καλά με τον άνθρωπό μου, γιατί να με νοιάζει τι λέει ο καθένας;».
Πηγή : συνέντευξη στο περιοδικό «Εγώ Weekly»/http://www.madata.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: