Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2013

Η αστυνόμος «Βέτα» κάρφωνε γυναίκες της Χρυσής Αυγής για τον Φύσσα - Ολοι οι διάλογοί της - Φέρεται να είχε κατηγορηθεί και για μαχαίρωμα

Η αστυνόμος «Βέτα» κάρφωνε γυναίκες της Χρυσής Αυγής για τον Φύσσα
Τετάρτη 02 Οκτωβρίου 2013
Μέλη της «Χρυσής Αυγής» που… εξέφρασαν τη θλίψη τους για τον θάνατο του Παύλου Φύσσα «κάρφωνε» στο ακροδεξιό μόρφωμα, η 42χρονη αστυνόμος του Τμήματος Ασφαλείας του Πειραιά, που συνελήφθη για συμμετοχή στην οργανωση. Μάλιστα η  ίδια ένστολη φέρεται να έχει κατηγορηθεί για…
μαχαίρωμα.

Η αστυνομικός είναι η «μυστηριώδης» γυναίκα με το όνομα «Βέτα»  που μνημονεύεται πολλές φορές σε απομαγνητοφωνημένο διάλογο που έχει καταγραφεί στις 21 Σεπτεμβρίου -πέντε ημέρες μετα την δολοφονία του Παύλου Φύσσα- με συνομιλητές τον υπεύθυνο του επονομαζόμενου Τμήματος Ασφαλείας της «Χρυσής Αυγής» στον Πειραιά και συγγενικό του πρόσωπο.   

Η «Βέτα» φέρεται να ενημερώνει το στέλεχος της «Χρυσής Αυγής» για να μην πάει σε δίκη που εκκρεμεί σε βάρος του γιατί δεν θα έχει ευνοική μεταχείριση.

Η  αστυνόμος φέρεται ακόμη να μιλά στον «Χρυσαυγίτη» για τις εμπλοκές του Προέδρου της Τοπικής Οργάνωσης της «Χρυσης Αυγής» στον Πειραιά και του οδηγού του γενικού γραμματέα της οργάνωσης Νίκου Μιχαλολιάκου.

Ακόμη η «Βετα» ακούγεται να επισκέπτεται τα γραφεία της «Χρυσής Αυγής» και να επιβάλλει σε μία γυναίκα, μέλος της οργάνωσης που  μίλησε για τον Παυλο Φυσσα, να μιλήσει με τον προαναφερόμενο «Χρυσαυγίτη» ο οποίος στη συνέχεια την καθυβρίζει.


Για τη Βέτα λένε ότι έχει μαχαιρώσει ότι εκκρεμεί το δικαστήριό της


Τα τρία σημεία όπου μνημονεύεται ο ρόλος της ανθυπαστυνόμου είναι τα εξής:

Στη συνομιλία όπου Α το μέλος της «Χρυσής Αυγής», Β το συγγενικό πρόσωπό του.


1.

Β: Βέτα.

Α: Βέτα λένε;

Β: Μμμμ ακούς; Για τη Βέτα λένε ότι έχει μαχαιρώσει κάποιον.

Α: Δίνουν κόσμο τα μαλάκα.Είδες το κωλοσήμα μην το σπάσω γαμώ το μπουρδέλο, εδώ δεν μπορώ να μπω να δω.

Β: ...το κομπιούτερ...

Α: Δεν πιάνει και δεν φορτώνει, γαμώ δηλαδή, δεν μπορείς να φανταστείς τι νεύρα έχω... Μου 'ρχεται να σκοτώσω άνθρωπο τώρα...

Β: Για τη Βέτα λένε ότι έχει μαχαιρώσει ότι εκκρεμεί ακόμα το δικαστήριό της.

Α: Εμένα με πήρε τηλέφωνο η Βέτα πριν λίγο ρε και μου λέει κάτσε εκεί και μην ανέβεις θα σε κάψουνε μου λέει σίγουρα.

Β: Γιατί;

Α: Εεε δεν ξέρω κάτι ξέρει αυτή μην ανέβεις μου λέει ακόμη θα σε κάψουν.

Β: Τι θα σε κάψουν;

Α: Με δικογραφίες και μ' αυτά... ρε παιδί μου όχι να με κάψουν κανονικά...

Β: Ααααα καλά εντάξει θα περιμένουμε... αυτό το ξέρουμε...

Α: Της λέω γιατί ξέρεις τίποτα και αυτά; Μου λέει κάτι ξέρω μην ανέβεις δεν μπορώ να σου πω απ' το τηλέφωνο... Μην ανέβεις θα σε κάψουν είναι το μόνο σίγουρο... 7 μέρες στον Πειραιά ήμουν εγώ με
τον Μάκη μόνο και τον Δεβ ... Τον Δεβ... τον βγάλανε στο Εθνος φάτσα κάρτα... Τον Μάκη τον πήρανε μέσα... Το τρίτο μέλος είμαι εγώ...

Β: Εχει βγει ο Μάκης...

Α: Αυτό σου λέω τον τραβήξανε όμως... κατάλαβες;;;

Β: Και τι θέλουν ρε Νίκο;;;

Α: Μόνο με μένα δεν έχουν ασχοληθεί ακόμα...

Β: Είσαι κάτω από τους βουλευτές... μέλος είσαι...

Α: Ναι αλλά εγώ κάτι άλλο σου λέω... ότι μόνο με μένα δεν έχουνασχοληθεί μέχρι στιγμής...

Β: Μπορεί να μην έχουν δει κάτι ακόμα... μπορεί να μην μπορούν να σε βρουν... μπορεί ακόμα να είναι στις ανακρίσεις των υπόλοιπων.

Α: Ναι αλλά για να λέει η άλλη τώρα έτσι μην ανέβεις τώρα θα σε κάψουν κάτι ξέρει... Δεν θα το 'λεγε έτσι...

Β: Τι να σου πω δεν ξέρω... Μόνο η οικογένειά μου και η οικογένειά σου περιμένουν μην μας κάνουν ντου οι μπάτσοι... Να έρθουμε να σε δούμε ζωντανό στο Τμήμα.
  
2.

Α: «Με παίρνει η Βέτα προχθές, χθες το βράδυ το απόγευμα, ήταν τρομαγμένη ήταν με τον Παν... στο σπίτι του και μου λέει, Νίκο να σου πω κάτι αυτές οι καριόλες που είχες διώξει μου λέει, πώς το
λένε, που τώρα δεν τις θυμάσαι τώρα και εσύ αυτές... μια ξεκωλιάρα που ήταν στη Νίκαια μια χοντρή. Μια παρέα έτσι με τατουάζ που ήταν αυτοί και δίπλα μια ξεκωλιάρα τελείως. Και λέω είναι 50 χρονών γυναίκα. Εντάξει, που να ξερα τι καριόλα θα 'τανε. Και με παίρνει η Βέτα και μου λέει τις θυμάσαι μου λέει αυτές; Λέω ναι... Μου λέει, ψάξε μου λέει βρες ένα φέις μπουκ και μπες, μου λέει, να
διαβάσεις...Της λέω δεν έχει κανένας εδώ πέρα. Και μου διαβάζει μια ανακοίνωση. Ηταν ανακοίνωση υπέρ του Φύσσα και να πάει να γαμηθεί και σκατοφασίστες και το ένα και το άλλο. Αυτή που
ειλικρινά σου μιλάω παράτησε τη δουλειά της για τη Χρυσή Αυγή...».

3.

«Ακου... μέρα νύχτα ήταν στα γραφεία, από το πρωί μέχρι το βράδυ, δεν είχε να φάει και ήταν από το πρωί μέχρι το βράδυ στα γραφεία. Και ξαφνικά βγάζει ανακοίνωση υπέρ αυτουνού του καραγκιόζη. Και της λέω της Βέτας, πότε θα πας στα γραφεία... Μου λέει αύριο και καλά για σήμερα το απόγευμα. Και μόλις πάει στα γραφεία, της λέω για δόστες μου, είναι εκεί; Μου λέει ναι... της λέω για φώναξέ τες. Και τις φωνάζει αυτές και λέει σας θέλει λέει ο Α... από τον Πειραιά. Μου λέει ναι... μου λέει καλησπέρα, της λέω έλα να σου πω κάτι άστα τα καλησπέρα της λέω και τα καληνύχτα, θα κάτσεις να μ' ακούσεις και μετά της λέω θα πεις ό,τι θέλεις. Αλλά της λέω πρώτα θα μ' ακούσεις. Μην μιλάς της λέω, άμα μιλήσεις θα χαλάσουμε τις καρδιές μας. Και της λέω έβγαλες μια ανακοίνωση, ή θα σηκωθείς να φύγεις μόνη σου και θα πιάσεις τους υπεύθυνους εκεί πέρα και θα πεις ότι είμαι πατσαβούρα, δεν σας θέλω πια και σηκώνομαι και φεύγω και θα μιλήσω εγώ της λέω, να μη σε πειράξει κανένας, να μην σου ακουμπήσουν ούτε τρίχα, αλλά θα πεις ότι είσαι πατσαβούρα». 
....

Δεν υπάρχουν σχόλια: