Κυριακή 9 Ιουνίου 2013

O Σάντος έβαλε τέλος στα σενάρια για ΠΑΟΚ (video)


Κυριακή 09 Ιουνίου 2013

Tελεία και παύλα από τον Σάντος. Ο Πορτογάλος ομοσπονδιακός τεχνικός μετά τη νίκη επί της Λιθουανίας πήρε ξεκάθαρη θέση...
τονίζοντας ότι εκνευρίζεται όταν εμπλέκεται το όνομά του στα σενάρια για τον ΠΑΟΚ:
"Ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας, όπως είναι σωστό, μου έκανε μία πρόταση ένα χρόνο πριν τη λήξη του συμβολαίου μου. Θα καθίσω με ηρεμία μέσα στο καλοκαίρι να αξιολογήσω όλα τα δεδομένα και να πάρω την καλύτερη απόφαση και για τις δύο πλευρές. Με ενοχλεί, όμως, ο τρόπος που γράφουν ορισμένοι. Με εκνευρίζει. Μετά από τόσα χρόνια που είμαι στην Ελλάδα, θα έπρεπε να ξέρετε το χαρακτήρα μου και να μη γράφετε: "Θα φύγει στον ΠΑΟΚ". Δεν μ' αρέσει, με εκνευρίζει, γιατί έχετε την υποχρέωση να ξέρετε τον χαρακτήρα μου".



Video streaming by Ustream

Δεν υπάρχουν σχόλια: