Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΗ ΑΠΟ-ΔΡΑΣΗ ΠΙΕΡΙΑΣ - Πορεία μελέτης ένταξης του ποδηλάτου στην Κατερίνη.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiIw5EcMUoOSQ9gkhYe3I6ms15SDIO3wwxA7zEbfoYZPFSixg3eG08YW_vWLtI8xZJdCfpG_ABwvVTwl37DyR4Iscz0A78BM2mPUYuR73nCB5zK2DC7ZJQjBOnFnwXktdTI691njGwrxz0/s1600/30041_396078428164_731318164_4323927_7155661_n.jpg 

Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

Τα τελευταία χρόνια γιγαντώνεται το αίτημα των όλο και περισσότερων ποδηλατών της Κατερίνης για ποδηλατικές υποδομές. Κυρίαρχο αίτημα είναι η κατασκευή δικτύου ποδηλατοδρόμων. Μετά..
απο ποδηλατοπορείες, δράσεις και διεκδικήσεις η δημοτική αρχή έφερε το θέμα της σύνταξης μελέτης βιώσιμης κινητικότητας στο Δημοτικό Συμβούλιο.
Τον Μάρτιο του 2011 ψηφίστηκε η Προγραμματικής Σύμβασης μεταξύ του Δήμου Κατερίνης και της Μονάδας Βιώσιμης Κινητικότητας της Σχολής Αγρονόμων & Τοπογράφων Μηχανικών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου με σκοπό να πραγματοποιηθεί το ερευνητικό πρόγραμμα με τίτλο «Ερευνητική συνδρομή του Ε.Μ.Π. στο Δήμο Κατερίνης για ανάπτυξη στρατηγικού σχεδίου βιώσιμης κινητικότητας με έμφαση στην ένταξη του ποδηλάτου» στο Δήμο Κατερίνης (Απόφαση 54/2011 Δ.Σ. Κατερίνης).
Το συνολικό κόστος της μελέτης ορίστηκε σε 70.000€ χωρίς το Φ.Π.Α.
Αυτή η εξέλιξη έδωσε κάποιες ελπίδες στον ποδηλατικό κόσμο της Κατερίνης οτι κάτι ίσως να γίνει. Όταν όμως είδαν οτι περνάει ο καιρός και δεν παραδίδεται η μελέτη (8 μήνες διάρκεια οριζόταν απο την σύμβαση) κατάλαβαν οτι είναι απλά μία ακόμα “μελέτη”, απο τις πολλές που γίνονται χωρίς να εφαρμόζονται.
Τον Ιανουάριο του 2012 ξαναήρθε σαν θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο η Τροποποίηση – επαναδιατύπωση της σύμβασης. Όπως εξήγησε ο Δήμαρχος Σάββας Χιονίδης στο δημοτικό συμβούλιο, η σύμβαση δεν ήταν σύννομη (σύμφωνα με το ελεγκτικό συνέδριο) επειδή δεν προέβλεπε ρήτρες και είχε κάποια “νομικά κενά”. Έτσι ψηφίστηκε απο το σύνολο του Δ.Σ. η τροποποίηση της μελέτης. Όπως ανέφερε επίσης ο Δήμαρχος, η πρώτη φάση της μελέτης έχει ήδη παραληφθεί.
Η νέα σύμβαση αναρτήθηκε στην ΔΙΑΥΓΕΙΑ και θα την βρείτε εδώ

Τα ερωτήματα που ευλόγως γεννώνται είναι:
  1. Γιατί η σύμβαση δεν τροποποιήθηκε μέσα στο 2011 και έπρεπε να περιμένει ο δήμος να μπει το 2012;
  2. Μήπως το πρόβλημα είναι οτι με την παράδοση της κάθε φάσης πρέπει να εξοφλείται ένα ποσό (1η φάση 10.000).
  3. Μέχρι να γίνει η μελέτη, γιατί δεν προχωράει ο Δήμος σε συντήρηση και χαρακτηρισμό υπαρχόντων υποδομών;

Αναμένουμε λοιπόν τις εξελίξεις και θα παρακολουθούμε πολύ στενά το θέμα, το οποίο απασχολεί μεγάλο αριθμό συμπολιτών μας.

ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΗ ΑΠΟ-ΔΡΑΣΗ ΠΙΕΡΙΑΣ 

Δεν υπάρχουν σχόλια: