Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2010

ΑΠΕΙΛΕΣ ΑΠΟ ΑΓΝΩΣΤΟΥΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΑΛΑΙΤΖΗ

Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2010  
και στις 11.25 δέχτηκα δύο απειλητικά τηλεφωνήματα  με απόκρυψη απο δύο άγνωστους, οι οποίοι μου διεμήνυσαν ότι "άν δέν σταματήσω να γράφω εναντίον του Δήμου, θα βρεθώ στο Νοσοκομείο με σπασμένα τα χέρια". Αυτό ήταν κάτι που... πραγματικά δέν το περίμενα.Δέν ξέρω ποιού ιδέα ήταν,ποιός έβαλε και ποιούς, δέν θα βγάλω συμπεράσματα, επιφυλάσσομαι για τα περαιτέρω να αποτανθώ αρμοδίως στη δικαιοσύνη και να ξέρουν ότι θα τους βρώ ποιοί δειλοόι κρύβονται απο πίσω...Αλλά αυτού του είδους τις μεθόδους τις καταδικάζω και όπως τους είπα και στο τηλέφωνο, τους το δηλώνω και απο το blog μου ότι δέν με φοβίζουν και άς έχουν υπόψιν τους ότι δέν είμαι απο εκείνους που μασάω τα λόγια μου... και όποιο λαμόγιο είχε την ιδέα να βάλει ανθρώπους να με απειλήσουν θα βρεθεί και θα λογοδοτήσει..
Αχρείοι όποιοι και άν κρύβεστε απο πίσω.. ελάτε να μου τα πείτε αυτά πρόσωπο με πρόσωπο....
Αν έχετε κότσια ελάτε να με απειλήσετε πρόσωπο με πρόσωπο...
Αν χάνετε τα κουτάλια κάποιοι.....δέν νοείται να αντιδράτε με τέτοιους ντραμπούκικες μεθόδους.. δέν γνωρίζω ποιοί τελικά.. ή ποιός μεμονωμένα έκανε αυτή την κίνηση.. όποιος και άν είναι.. του δηλώνω ότι δέν φοβάμαι....

Δεν υπάρχουν σχόλια: