Τετάρτη 26 Μαΐου 2010

Ημερήσιο Μάτι με την Κατερίνα Τσαλού

Τετάρτη 26 Μαΐου 2010
Ξεκινάω ανάλαφρα αλλά δώστε βάση. Το κινητό μου τηλέφωνο είναι: 6976 335588. Παρακαλώ λοιπόν, από το να πάτε γύρω-γύρω και να κάνετε τα σχολιάκια σας περί των σχολίων μου σε ανθρώπους που δεν ....έχουν καμία σχέση ή καμία ευθύνη για τα γραφόμενά μου είναι αν μη τι άλλο ….έλλειψη ευγένειας.

Λέω λοιπόν προς εγγράμματους ανθρώπους, επιστήμονες και όχι μόνο πως η στήλη έχει υπογραφή, ονοματεπώνυμο, δεν κρύβομαι, απαντάω σε όλες τις κλήσεις και …ανοίξαμε και σας περιμένουμε.

Το να συμφωνούμε όλοι μεταξύ μας θα ήταν το ιδανικό, αν και ολίγον βαρετό, θα μου επιτρέψετε να σας πω.
Παρόλα αυτά, είμαι υποχρεωμένη λόγω της δουλειάς μου, να μεταφέρω και απόψεις στα ρεπορτάζ μου, με τις οποίες ουδόλως συμφωνώ.

Το να ασκώ όμως κριτική, να σχολιάζω και να λέω τη γνώμη μου, μέσα από αυτή τη στήλη, είναι επίσης δικαίωμά μου.
Μπορείτε όσοι διαφωνείτε, να στείλετε επιστολή, να διαμαρτυρηθείτε, ακόμη-ακόμη και να μου τηλεφωνήσετε για να με βρίσετε.

Το αποδέχθηκα την πρώτη φορά και έδωσα τόπο στην οργή. Αυτή η δεύτερη με εκνεύρισε όμως.
Πάρτε μου τηλέφωνο λοιπόν και σταματήστε να ενοχλείτε άλλους ανθρώπους για πράγματα που ΕΓΩ έγραψα.
Τελεία και παύλα και όποιος κατάλαβε-κατάλαβε και επειδή είμαι σίγουρη πως κατάλαβε, περιμένω τηλέφωνο.

Πάμε τώρα και στα καθημερινά μας, αυτά που εσάς ταλαιπωρούν και που πολλές φορές δημοσιεύουμε με τη μορφή σχολίων σε παραπολιτικές στήλες, γιατί πολύ απλά δεχόμαστε καθημερινά τηλέφωνα αναγνωστών για τα κακώς κείμενα.

Ένα από αυτά συνεχίζει να είναι το κυκλοφοριακό. Ο κόσμος δεν προσπαθεί να βρει πλέον την πιο κοντινή διαδρομή, ο κόσμος πλέον προσπαθεί να βρει διαδρομή γενικώς.

Καμία ενημέρωση για δρόμους που παραμένουν κλειστοί, για άλλους που κλείνουν αιφνιδιαστικά λόγω έργων, ζημιών, καταποντισμών και βλαβών.

Καμία ενημέρωση σε κανέναν και για κανέναν. Βλέπεις απλώς μια κορδέλα και φαντάζεσαι πως είτε κάποιος ξεφορτώνει εμπορεύματα και για να μην …τον ενοχλούν έκλεισε το δρόμο, είτε γίνονται έργα, είτε …πιάσε το αυγό και κούρευτο.

Μην εκπλαγείτε αν αρχίσουν να κλείνουν οι δρόμοι, για γάμους, βαπτίσεις και τα σχετικά (τα είδαμε κι αυτά…).

Επειδή το νευρικό σύστημα λοιπόν των Ελλήνων γενικότερα και των Κατερινιωτών ειδικότερα είναι ολίγον κλονισμένο το τελευταίο διάστημα φροντίστε τουλάχιστον να ενημερώνετε όπου οι συνθήκες το επιτρέπουν.

Δεν βλέπετε η ΔΕΗ; Η ΔΕΥΑΚ; Βγάζει ανακοίνωση και λέει: Θα πραγματοποιηθούν εργασίες, κλείνουμε το ρεύμα από την τάδε ώρα μέχρι την τάδε και πάει λέγοντας.

Δηλαδή, όλα είναι τόσο απρόβλεπτα σ’αυτόν τον τόπο; Ούτε τι έργα και πού θα κλείσουμε δρόμους δεν μπορούμε να ξέρουμε;

Αφήστε το πότε θα ανοίξουν. Αυτό πια επαφίεται στο φιλότιμο γενικώς και αορίστως. Θέλουμε ανοίγουμε σήμερα, θέλουμε ανοίγουμε αύριο, σιγά μην σας ενημερώσουμε πότε θα ανοίξουμε.

Κάντε με λίγα λόγια τη ζωή πιο απλή. Δείξτε μας πως αν μη τι άλλο δεν ήρθατε για να μας ταλαιπωρήσετε αλλά για να μας διευκολύνετε.

Καλή σας ημέρα.(ΤΟΠΙΚΗ)

Δεν υπάρχουν σχόλια: