Παρασκευή 10 Ιουλίου 2009

Άρχισε να «μιλά» ο Τρομπούκης για την απαγωγή του Παναγόπουλου

ΠΑΡΑΣΚΕΥ 10 ΙΟΥΛΙΟΥ 2009 -Πηγή


Ο νόμος της μαφίας που επιβάλει σιωπή, φαίνεται ότι σπάει μπροστά στις βαρύτατες κατηγορίες και οι εμπλεκόμενοι δίνουν πλέον στοιχεία για το πως σχεδιάστηκε και εκτελέστηκε η απαγωγή Παναγόπουλου. Ο επιχειρηματίας Γιώργος Τρομπούκης ο οποιος φέρεται να είχε αναλάβει το «ξέπλυμα» των λύτρων, κάρφωσε τον Βλαστό, λέγοντας ότι εκείνος του έστειλε τα χρήματα, υποστήριξε όμως, ότι ηγετικό ρόλο στην απαγωγή είχε ο Απόστολος Πετράκης, ο άνθρωπος που διαπραγματευόταν με την οικογένεια του εφοπλιστή.

Στην απολογία του ο Γιώργος Τρομπούκης είπε χαρακτηριστικά ότι «πιστεύω ότι εκ των προσώπων που εμπλέκονται στην υπόθεση απαγωγής Παναγόπουλου, ηγετικό ρόλο έπαιξε ο Απόστολος Πετράκης. Αυτό μου το αποκάλυψε ο ίδιος». Ο Τρομπούκης παραδέχτηκε, ότι οι σακούλες με τα χρήματα έφθασαν στην εταιρεία του, κατονόμασε ως μεταφορέα των λύτρων τον Αριστομένη Κλεφτόγιαννη και υποστήριξε, ότι ο άνθρωπος που έστειλε τις σακούλες στον Ασπρόπυργο, ήταν ο Παναγιώτης Βλαστός, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «πίστευα ότι ο Βλαστός θα ήταν μάλλον μεσολαβητής για το ξέπλυμα των χρημάτων αυτών. Δεν τον είχα ικανό να σχεδιάσει την απαγωγή. Τον θεωρούσα άνθρωπο όχι ιδιαίτερα ευφυή. Μετά από 15 ημέρες μου τηλεφώνησε ο Βλαστός και μου είπε: "Όταν είδες τα χρήματα, χέστηκες;" Και εγώ του είπε "εγώ δεν είμαι ικανός για τέτοια πράγματα". Μετά άρχισε να με παίρνει τηλέφωνο, να τον βοηθήσω στο ξέπλυμα των χρημάτων. Εγώ του έλεγα διάφορους τρόπους, ότι θα πάω στη Ρωσία, την Κίνα να ιδρύσω offshore εταιρείες».

Αλλά και το δεξί χέρι του επιχειρηματία στην τεχνική εταιρεία Γιάννης Θώδης, ομολόγησε ότι τα χρήματα έφθασαν στον Ασπρόπυργο, με σκοπό να τα «ξεπλύνει» ο Γιώργος Τρομπούκης έπειτα από εντολή του Παναγιώτη Βλαστού. Στην απολογία του κατέθεσε, ότι είπε στον Γιώργο Τρομπούκη: «"Αφεντικό, θα πάμε μέσα με αυτά (σ.σ. λύτρα)" και αυτός μου είπε "να ‘ρθουν να τα πάρουν, να φύγουν από εμάς. Θα πάμε φυλακή με αυτά". Μου είπε επίσης ότι "αυτά (σ.σ. λύτρα) προέρχονται από την απαγωγή του Παναγόπουλου και μου τα έφεραν για να τα ξεπλύνουμε". Μια-δυο μέρες μετά εγώ και ο Τρομπούκης πήγαμε στην Παναγία της Τήνου να προσευχηθούμε, γιατί φοβηθήκαμε».

Ο Τρομπούκης παραδέχεται, ότι συνεργαζόταν με τον Παναγιώτη Βλαστό, μόνο για να τον βοηθά να «σπάει» επιταγές. Όπως είπε χαρακτηριστικά στην απολογία του «το 2003 έγινε μια απόπειρα δολοφονίας εναντίον μου. Από το φόβο μου αποφάσισα να συσχετιστώ με ένα πρόσωπο με το όνομα Αναγνωστόπουλος Γεώργιος, προκειμένου να με ειδοποιεί, αν υπάρχει κάποια πιθανή απόπειρα δολοφονίας εναντίον μου. Μέσω του Αναγνωστόπουλου γνώρισα τον Παναγιώτη Βλαστό. Εκείνο το διάστημα ο Βλαστός ήταν εκτός φυλακής. Μίλησα τηλεφωνικά μαζί του. Η γνωριμία αυτή έγινε, γιατί ο Βλαστός "έσπαγε" επιταγές». Αλλά και η σύντροφος του Παναγιώτη Βλαστού αν και δεν κράτησε κλειστό το στόμα της σχετικά με την απαγωγή και τις κατηγορίες για δολοφονικές επιθέσεις, ομολόγησε, ότι ο Βλαστός αν και φυλακισμένος δάνειζε χρήματα με τόκο. Όπως είπε η Ιωάννα Χήρα στην απολογία της «παραιτήθηκε από τη συμμετοχή του στα καταστήματα, πήρε το μερίδιο από την πώληση που ήταν 120.000 ευρώ και άρχισε να δανείζει χρήματα σε επιχειρηματίες με νόμιμο τόκο. Επειδή αυτός ήταν στη φυλακή, εγώ έκανα στην πράξη την υλοποίηση των δανείων αυτών με τις κατευθύνσεις του συζύγου μου».

Η συμμορία όπως προκύπτει από τις συνομιλίες που κατέγραψαν οι Αρχές, έκρυβε οπλισμό στην Κρήτη και μάλιστα ένας Σικελός μαφιόζος ήταν η αιτία, που δυσκόλευε την εύκολη πρόσβαση στο οπλοστάσιο, όπως προκύπτει από την παρακάτω απομαγνητοφωνημένη συνομιλία:
Βλαστός: Σου λέω, αν δεν έχουν έρθει μέχρι την άλλη Πέμπτη, θα κατέβεις κάτω (σ.σ. Κρήτη) εσύ να τα πάρεις (σ.σ. όπλα). Κατάλαβες τι γίνεται;
Κλεφτόγιαννης: Με τι θα πάω;
Βλαστός: Μέχρι το τέλος της εβδομάδας αυτής φίλε.
Κλεφτόγιαννης: Να τελειώνουμε.
Βλαστός: Ναι, θα πας να τα πάρεις. Με τον άλλο τον μ... που ‘χω μπλέξει εκεί πέρα.
Κλεφτόγιαννης: Θα πάει να τα πάρει όλα, θα πάει να πάρει και μια γ... μαζί.
Βλαστός: Ναι, θα πάει να τα πάρει. Το θέμα ξέρεις ποιο είναι; Φοβάμαι. Φοβάμαι. Ξέρεις το φοβάμαι; Φοβάμαι τον μ... Άκου, άκου, άκου τώρα τι έχει γίνει εκεί. Έχει έρθει ένας π.... απ’ την Ιταλία, από Σίκι και κρύβεται ένας μεγάλος μαφιό, μαφιό, κατάλαβες τι γίνεται;

Ο Παναγιώτης Βλαστός φαίνεται σε συνομιλία του με τον Γιώργο Κατσαγάνη, να του δίνει και εντολές, πώς να εκπαιδευτεί στα καινούργια όπλα:
Βλαστός: Πήγαινε κάνε καμιά δόκιμη στο καινούργιο (σ.σ. όπλο), να δεις.
Κατσαγάνης: Ναι, ναι θα πάω.
Βλαστός: Ακούς; Βάλε έναν τενεκέ, ακούς; Και θα τον στήσεις στα 5 μέτρα, όχι παραπάνω. Κατάλαβες τι σου λέω;
Κατσαγάνης: Ναι, ναι. Ναι ρε, ξέρω, εγώ Χαϊδάρι έχω πάει πόσες φορές.
Τόσο ο Παναγιώτης Βλαστός όσο και οι υπόλοιποι κρατούμενοι που κατηγορούνται για συμμετοχή στη συμμορία, θα απολογηθούν την επόμενη εβδομάδα.

ΚΡΑΧΤΗΣ (kraxtis-gr.blogspot.com)

Δεν υπάρχουν σχόλια: