Πέμπτη 16 Ιουλίου 2009

Κατέβηκε απ’ το τρένο!

ΠΕΜΠΤΗ 16 ΙΟΥΛΙΟΥ 2009
Article Author: Πολιτεία


Γιατί, όπως λέει, αδυνατεί να συνεργαστεί με το μέτριο
Με μια σύντομη, αλλά άκρως καυστική δήλωση στο προεδρείο, η τέως αντιδήμαρχος Κατερίνης και συνεργάτις του Σάββα Χιονίδη, διαχωρίζει τη θέση της από το Συνδυασμό Πολίτες σε Δράση, δηλώνοντας την ανεξαρτητοποίηση της.
«Οι απόψεις και οι θέσεις μου, δεν συγκλίνουν με αυτές του συνδυασμού και η παρέκκλιση από τις προγραμματικές μας θέσεις είναι όλο και πιο εμφανείς», αναφέρει η Άννα Αθανασάκη, υποστηρίζοντας ότι «το όραμά μας για μια σύγχρονη πόλη με ποιότητα ζωής σβήνει την ώρα που αναδύονται αλαζονικές συμπεριφορές και λογικές παλαιοκομματισμού».
Η κ. Αθανασάκη καταλήγει στην επιστολή της με τη διαπίστωση ότι δεν μπορεί να συνεργαστεί με έναν συνδυασμό ου «υπηρετεί το μέτριο και εξυπηρετεί ένα μικροσύστημα πολιτικών και προσωπικών συμφερόντων».
Αναλυτικά η επιστολή της προς Τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου Κατερίνης, έχει ως εξής:
Θα ήθελα με την ευκαιρία της σημερινής σύγκλισης του Δ.Σ να καταθέτω την παρούσα επιστολή στο Προεδρείο, μέσω της οποίας δηλώνω την αποχώρηση μου από το συνδυασμό «Πολίτες σε Δράση» και την ανεξαρτητοποίηση μου.
Η απόφαση αυτή προέκυψε μετά τη διαπίστωσή μου ότι πλέον οι απόψεις και οι θέσεις μου δε συγκλίνουν με αυτές του συνδυασμού και η παρέκκλιση από τις προγραμματικές μας θέσεις είναι όλο και πιο εμφανείς.
Η αρχική μας διακήρυξη για ένα ψηφοδέλτιο ενωτικό και πολυκομματικό έχει βληθεί από προσωπικές φιλοδοξίες και παραταξιακές στρατηγικές και το όραμά μας για μια σύγχρονη πόλη με ποιότητα ζωής σβήνει την ώρα που αναδύονται αλαζονικές συμπεριφορές και λογικές παλαιοκομματισμού.
Με βάση τις ιδεολογικές μου αρχές αδυνατώ να συνεργαστώ με έναν συνδυασμό που καθημερινά όλο και περισσότερο απογοητεύει τους πολίτες, έναν συνδυασμό που υπηρετεί το μέτριο και εξυπηρετεί ένα μικροσύστημα πολιτικών και προσωπικών συμφερόντων.
Η απόφαση μου αυτή αποτελεί προϊόν διεργασίας και διαλόγου με αντιπροσωπευτικό δείγμα ψηφοφόρων μου με το οποίο οι θέσεις μας ταυτίζονται απόλυτα.
Θα συνεχίσω να υπηρετώ την πόλη και τους πολίτες ως ανεξάρτητη δημοτική σύμβουλος.
Με τιμή
Άννα Αθανασάκη
ΚΡΑΧΤΗΣ (kraxtis-gr.blogspot.com)

Δεν υπάρχουν σχόλια: