Τρίτη 16 Μαρτίου 2010
Διαδικτυακή ψηφοφορία προκειμένου οι δημότες της Κατερίνης να καταθέσουν την άποψή τους για το νέο κυκλικό κόμβο που σχεδιάζεται επί των οδών 7ης Μεραρχίας και Σβορώνου οργανώνει η Εθελοντική Ομάδα Δράσης Ν.Πιερίας.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που δίνει μάλιστα, ο νέος κυκλικός κόμβος «τρώει» και τμήμα του πεζοδρομίου και του πάρκου της Κατερίνης.
Στην επιστολή που έστειλε ηλεκτρονικά αναφέρει συγκεκριμένα:
