«Τα μέτρα της κυβέρνησης και της Ε.Ε κατεδαφίζουν τα δικαιώματα και τις κατακτήσεις των εργαζομένων και ισοπεδώνουν την κοινωνία. Το κοινωνικό μέτωπο αντίστασης για την ανάκληση των μέτρων και την απόκρουση νέων είναι υπόθεση του καθένα μας», αναφέρει το Νομαρχιακό Τμήμα Πιερίας της ΑΔΕΔΥ, με.....
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΤΟΠΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ - ΑΔΕΔΥ - ΑΠΕΡΓΙΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΤΟΠΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ - ΑΔΕΔΥ - ΑΠΕΡΓΙΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Πέμπτη 22 Απριλίου 2010
Απεργούμε για το «σήμερα» και για το «αύριο»
Ετικέτες,
ΤΟΠΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ - ΑΔΕΔΥ - ΑΠΕΡΓΙΑ
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
