Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΠΑΟ - ΣΤΑΝΤΑΡ ΛΙΕΓΗΣ 1-3. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΠΑΟ - ΣΤΑΝΤΑΡ ΛΙΕΓΗΣ 1-3. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 12 Μαρτίου 2010

ΚΑΚΟΣ Ο ΠΑΟ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΓΩΝΡΙΣΕ ΤΗΝ ΗΤΤΑ ΣΤΗΝ ΕΔΡΑ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΑΝΤΑΡ ΛΙΕΓΗΣ ΜΕ ΣΚΟΡ 1-3

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12-3-2010
Ενας πολύ κακός Παναθηναικός, έχασε σήμερα με σκόρ 1-3, απο την Σταντάρ Λιέγης, μία ομάδα που εκτός απο δυό παίκτες (Γιαβάνοβιτσ και Ράμος) δέν είχε να επιδείξει τίποτε το ιδιαίτερο.Παρα ταύτα ο Παναθηναικός κατάφερε στο πρώτο μέρος να χάνει με 2 γκόλ διαφορά.Και λέμε κατάφερ, ιγατί στα δύο πρώτα γκόλ, αποκλειστική ευθύνη φέρει ο Γκαλίνοβιτς, αφού στο πρώτο γκόλ δίστασε να κάνει την έξοδο και στο δέυτερο γκόλ βγήκε...