Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2015

Συγκλονίζει η Ασλανίδου:"Έχω δεχθεί σωματική βία από σύντροφό μου"

..

Συγκλονίζει η Ασλανίδου:"Έχω δεχθεί σωματική βία από σύντροφό μου"

Μία εφ όλης της ύλης συνέντευξη για την προσωπική της ζωή έδωσε η Μελίνα Ασλανίδου, μιλώντας για την κατάθλιψη, τους φόβους της, την απιστία, ακόμη και τη σωματική βία που έχει δεχθεί από συντρόφους της. Πιο συγκεκριμένα, είπε στο περιοδικό ΕΓΩ:
Συγκλονίζει η Ασλανίδου: Έχω δεχθεί σωματική βία από σύντροφό μου
«Εννοείται έχω απατηθεί. Όταν το έμαθα, πληγώθηκα πολύ, γιατί ήταν η πρώτη μου σχέση. Είχα πολύ θυμό, κυρίως απέναντι στην κοπέλα που πήγε με τον σύντροφο μου. Δεν έπρεπε. Ένιωσα πως ακόμα και μια φίλη μου μπορεί να μην είναι άξια της εμπιστοσύνης μου. Όμως όλοι οι άνθρωποι είναι φτιαγμένοι να κάνουν λάθη για να μάθουν και να βρουν κάποια στιγμή κι εκείνοι τον δρόμο τους. Το έχω αποδεχτεί. Έπειτα από ένα τέτοιο γεγονός, θέλεις πολλή δουλειά με τον εαυτό σου για να μπορέσεις να χτίσεις μια υγιή σχέση με έναν άνθρωπο, να τον εμπιστευθείς και να σε εμπιστευθεί».

Δεν υπάρχουν σχόλια: