Τετάρτη 18 Απριλίου 2012

ΜΕ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟ "ΛΕΥΤΕΡΙΑ" Ο ΑΝΕΣΤΗΣ ΜΥΣΤΡΙΔΗΣ ΕΞΗΓΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΗΣ 6ης ΜΑΪΟΥ:

Τετάρτη 18 Απριλίου 2012

"Η απόφαση μου να συμμετέχω ενεργά στις επικείμενες εκλογές της 6ης Μαΐου, δεν κρύβει καμιά φιλοδοξία για πολιτική καριέρα… Ειδικά δε σ αυτή την περίοδο που η απαξίωση της πολιτικής οδηγεί προβεβλημένα στελέχη  του δικομματισμού στην «εθελουσία έξοδο».
Η απόφασή μου να ασχοληθώ ενεργά με τα κοινά, προήλθε από την ανάγκη να ενώσουμε τη δύναμή μας όλοι μαζί και να βγάλουμε τον τόπο από το περιθώριο και την παρακμή.
Δέκτης καθημερινά των ίδιων αισθημάτων οργής και θυμού των συμπολιτών μου,  αποφάσισα να εκφράσω την πολιτική, πατριωτική και θρησκευτική μου αγανάκτηση, με τη συμμετοχή μου στο ψηφοδέλτιο  των Ανεξάρτητων Ελλήνων του Πάνου Καμμένου…Για να ενώσω τη φωνή και τη δύναμη με όλους τους  συμπολίτες μου, με όλους τους ανθρώπους της καθημερινότητας, νέους, γέρους, άντρες και  γυναίκες του μόχθου, της ηθικής, της αξιοπρέπειας, της ελληνικής περηφάνιας για να αλλάξουμε την Ελλάδα.
Είμαστε Ανεξάρτητοι, Είμαστε Έλληνες, Είμαστε πολλοί και μέρα με τη μέρα γινόμαστε περισσότεροι"
ΑΝΕΣΤΗΣ ΜΥΣΤΡΙΔΗΣ,
ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ.
Φαρμακοποιός
ΛΕΥΤΕΡΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: