Τρίτη 27 Μαρτίου 2012

Β. Χατζηβασιλείου: Φωτογραφίζεται και αποκαλύπτει την ηλικία της! (φωτο)

Τρίτη 27 Μαρτίου 2012

Πιο εντυπωσιακή και σέξυ από ποτέ φωτογραφίζεται η Βίκυ Χατζηβασιλείου και μιλά χωρίς φόβο και πάθος για όλα. Η παρουσιάστρια του “Πάμε πακέτο” που καθηλώνει τους τηλεθεατές κάθε Πέμπτη βράδυ αποκαλύπτει ότι στη ζωή της” δεν έχει κάνει ποτέ…
κάτι που να της έχουν επιβάλει οι άλλοι” και αναφέρεται στην ηλικία και την απιστία.
Η καλλίγραμμη μελαχρινή παρουσιάστρια ποζάρει στο φωτογραφικό φακό του Θωμά Χρυσοχοΐδη με μεγάλη άνεση και για ακόμη μια φορά κλέβει την παράσταση.
Μιλώντας αρχικά για την εκπομπή “Πάμε Πακέτο” και τα ποσοστά τηλεθέασης δηλώνει: “Θα μπορούσε το περιεχόμενο της εκπομπής με ελάχιστα λάθος χειρισμό, να είναι trash TV” και συμπληρώνει: “Από τότε που ξεκίνησε ο Γρηγόρης δεν είχαμε την παραμικρή απώλεια στην τηλεθέαση. Έχουμε τα ίδια ποσοστά. Προφανώς έχουμε διαφορετικά κοινά…”
Όσον αφορά εκείνους που λένε πως είναι από τα “αγαπημένα παιδιά” του καναλιού η Βίκυ Χατζηβασιλείου απαντά: “Είμαι στον Αlpha κοντά 10 χρόνια. Έχω ξεκινήσει με μια ιατρική εκπομπή το 2002 και σιγά σιγά με πάρα πολύ δουλειά, έχοντας αλλάξει τριάντα αφεντικά, έφτασα εδώ που Έφθασα… Έχω αλλάξει τριάντα αφεντικά, ποιανού ακριβώς αφεντικού είμαι το αγαπημένο παιδί και δεν το έχω καταλάβει;”

Για το θέμα της ηλικία της και την άριστη φυσική της κατάσταση λέει: “Με την ηλικία μου μια χαρά είμαι και για την ηλικία μου ακόμη καλύτερα. Άλλωστε δεν γνωρίζω και πολλούς εν ενεργεία αθλητές του beach volley που έχουν κλείσει τα 40.
Τέλος, η ίδια αποκαλύπτει ότι θα μπορούσε να εγκαταλείψει τη δουλειά της για την οικογένεια, που βάζει πάνω από όλα… Τι θα αντιμετωπίζει , όμως, την απιστία;
“Νομίζω με ψυχραιμία. Εξαρτάται από το πόσο σοβαρό είναι το θέμα που έχει προκύψει. Αλλά δεν το πιστεύω ότι ανήκω στην κατηγορία αυτών που θα χαλούσαν την οικογένειά τους για… ψύλλου πήδημα”.


tlife.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: