Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2012

Αλίμονο, μας …δηλητηριάζουν με αλλοιωμένες απόψεις- τροφές, για το παντεσπάνι τους…

Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2012

http://www.absatzplus.com/media/catalog/product/cache/2/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/80000/image/10601800-schreibgeraete-_kugelschreiber-_druckkugelschreiber.jpg 
Αλίμονο αν οι απόψεις των δημοσιογράφων είναι αυτές που διατυπώνουν και, μάλιστα, ως …ειδήμονες, στα κανάλια. Αλίμονο αν δεν έχουν άλλες απόψεις, τις οποίες δεν τους αφήνουν οι καναλάρχες να διατυπώσουν. Και, φυσικά, αλίμονό μας, αν είμαστε υποχρεωμένοι να …τρεφόμαστε πνευματικά με αλλοιωμένες απόψεις-τροφές, γιατί οι αυτοαποκαλούμενοι «δημοσιογράφοι» δέχονται να …δηλητηριάζουν τους πολίτες, για να έχουν εξασφαλισμένο οι ίδιοι το παντεσπάνι τους…

Εγώ δεν μπορούσα να αλλάξω τα πράγματα στο χώρο μας, αλλά όπως λέει το σοφό γνωμικό, δεν έχασα όλο τον καιρό μου για να αλλάξω αυτό που δεν μπορούσα να αλλάξω. Από παιδί δεν απορροφήθηκα από το σύστημα. Δεν περίμενα να έρθει να με βρει η φιλομάθεια, πήγα εγώ σ’ εκείνη. Άνοιξα τους ορίζοντές μου νωρίς. Έμαθα γρήγορα σε τι κόσμο είμαι υποχρεωμένος να ζήσω. Διάλεξα το δρόμο της Αρετής και προειδοποιημένος γι’ αυτά που θα πάθω, οργάνωσα την άμυνά μου και ενίσχυσα τις αντοχές μου. Κι’ αφού δεν χάλασα, ασχολήθηκα να αλλάξω / βελτιώσω τον εαυτό μου, κάτι που ο καθένας μπορεί να κάνει, αντί να καταγγέλλει τον κόσμο που μένει ίδιος και δεν αλλάζει. Όταν αλλάξουμε εμείς, αλλάξει αυτόματα και ο κόσμος!
Έχω δυο αφορμές / ερεθίσματα, οι οποίες οφείλω να αναγνωρίσω ότι με οδήγησαν να κάνω τις παραπάνω σκέψεις. Η μία είναι όσα είπε το βράδυ της Τετάρτης, ως «γκεστ σταρ», στο …Μεγάλο Κανάλι ο θηριώδης Ευ. Βενιζέλος. Ούτε επιστημονικά γνωρίζει την οικονομία, αλλά κυρίως ούτε πραγματικά. Ένας λογάς της δεκάρας. Η άλλη αφορμή είναι όσα είπε σε άλλο Κανάλι (STAR) ο Στάθης Ψάλτης την ημέρα που οι αναθεματισμένοι πολιτικοί  ετοιμάζονταν να παραδώσουν τη χώρα. Κάνω την τιμή στον Στάθη Ψάλτη:
«Έχει γίνει ένα πραξικόπημα. Την εξουσία την έχουν καταλάβει οι τοκογλύφοι. Αυτοί μας κυβερνάνε. Αυτοί αποφασίζουν για μας. Αυτοί λένε τι θα φας, τι θες και πως θα πεθάνεις! Γιατί; Εγώ αποφάσισα να μπω στην ΕΟΚ και να γίνω υπηρέτρια των Ευρωπαίων; Εγώ αποφάσισα να μπω στο ΔΝΤ και να εξευτελιστώ σε όλο τον κόσμο;
»Δεν φτάνει να μαζευόμαστε μερικές χιλιάδες στις πλατείες και να πλακωνόμαστε. Εδώ χρειάζεται να μαζευτούν εκατομμύρια… Εκατομμύρια…
»Να κατέβουμε στις πλατείες και να φωνάξουμε και να μας ακούσουν. Να τους πούμε: Ρε, δεν χρωστάμε τίποτα! Δεν φάγαμε τίποτα! Άλλοι τα φάγανε. Το καταλάβατε; Άλλοι τα φάγανε. Το «μαγαζί» έκλεισε. Πτωχεύσαμε, αλλά είμαστε περήφανοι. Κι’ όπως είχε πει ο Θεοδωράκης: «Αυτό το χώμα είναι δικό σου και δικό μας…
»Έχει γίνει ένα μεγάλο πραξικόπημα και μας κυβερνούν οι τοκογλύφοι. Και καλά κάνει και κατεβαίνει ο κόσμος στις πλατείες, αλλά πρέπει να κατέβουν εκατομμύρια. Να μας ακούσουν. Να δουν τη δύναμή μας. Να δουν τι είμαστε. Όλα μπορούμε να τα παίξουμε. Την έχουμε τη δύναμη.
» Γιατί ο κάθε υπουργός τώρα και όλοι αυτοί που παίρνουν συντάξεις, δεν τις κόβουν στη μέση και να βρουν έτσι τα 400 εκατομμύρια να τα δώσουνε. Γιατί δεν το κάνουν; Γιατί τα ζητάνε από μας; Γιατί πρέπει να πληρώσω το δικό μου σπίτι επτά φορές; Γιατί πρέπει να πληρώσω στη ΔΕΗ χαράτσι για να μη μου κόψει το ρεύμα;
»Δεν μπορούν όλοι αυτοί οι «καρχαρίες» εκεί μέσα, ο Βενιζέλος, ο άλλος ο χοντρός, ο Σαμαράς, να κόψουν το μισθό τους; Να πως μαζεύονται τα λεφτά. Γιατί να τα πάρουν από το φτωχό τον κόσμο;
»Ξεσηκωθείτε ρε Έλληνες! Ξεσηκωθείτε! Βγείτε στους δρόμους, φωνάξτε! Μην κάθεστε στον κα
Του Γαβριήλ Θ. Λαμψίδη lampsidis@gmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: