Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2011
Η ΒΑΣΙΚΗ ΑΙΤΙΑ για την οποία έχει οδηγηθεί σε παταγώδη αποτυχία η οικονομική πολιτική της κυβέρνησης δεν είναι μόνο η υποεκτίμηση της ύφεσης την οποία προκάλεσαν τα περιοριστικά μέτρα που υιοθετήθηκαν, αλλά και η ανικανότητα των υπουργών της να προωθήσουν συγκεκριμένες..
διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις που ήταν αναγκαίες για τη βελτίωση της δημοσιονομικής κατάστασης και της ανταγωνιστικότητας της χώρας. Χαρακτηριστικές περιπτώσεις ήταν η αδυναμία εφαρμογής ουσιαστικών μέτρων για το δραστικό περιορισμό της φοροδιαφυγής και της διαφθοράς στο Δημόσιο, καθώς και η αδικαιολόγητη καθυστέρηση στην προώθηση ρυθμίσεων για τον περιορισμό της σπατάλης στο Δημόσιο.ΑΡΚΟΥΣΕ η κυβέρνηση να επικεντρώσει με υπομονή, επιμονή και συνέπεια το σύνολο των προσπαθειών της σε αυτού του είδους τις διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις για να αποστομώσει κυριολεκτικά την Τρόικα! Τα αποτελέσματα θα ήταν τόσο εντυπωσιακά ώστε οι εξοικονομήσεις που θα προέκυπταν θα καταστούσαν εντελώς αδικαιολόγητη κάθε απόφαση για αύξηση φόρου ή επιβολή νέας φορολογικής επιβάρυνσης και για «οριζόντιες» περικοπές μισθών και συντάξεων. Δεν είναι δυνατόν εν μέσω μιας τόσο σφοδρής δημοσιονομικής κρίσης να υπάρχουν ακόμη «παράθυρα» φοροδιαφυγής στη νομοθεσία για το «πόθεν έσχες». Δεν είναι δυνατόν να εισπράττουν όλοι ανεξαιρέτως οι τελωνειακοί υπάλληλοι υπερωριακή αποζημίωση «ΔΕΤΕ» ύψους μέχρι και 1.800 ευρώ το μήνα θεωρούμενοι κατά τεκμήριο -όλοι ανεξαιρέτως- ως εργαζόμενοι πλέον του κανονικού ωραρίου κατά 40 ώρες το μήνα! Δεν είναι δυνατόν να εισπράττουν «Δικαιώματα Βεβαίωσης και Είσπραξης Δημοσίων Εσόδων» (ΔΙΒΕΕΤ) οι κλητήρες και οι καθαρίστριες του υπ. Οικονομικών! Δεν είναι δυνατόν να αποφασίζουν συνδικαλιστές για το εάν θα διωχθούν πειθαρχικά επίορκοι εφοριακοί και τελωνειακοί. Αυτά τα φαινόμενα έπρεπε να τα αντιμετωπίσει άμεσα η κυβέρνηση κι όχι να κάνει ότι δεν τα βλέπει και να κυνηγά ανελέητα εστιάτορες, εμπόρους, φορτηγατζήδες και ταξιτζήδες!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου