Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2010

Ο ΝΕΟΣ ΚΑΙ Ο "ΕΜΠΕΙΡΟΣ"

Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2010
ΑΓΑΠΗΤΟ ΜΠΛΟΚ ΚΡΑΧΤΗΣ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΟΞΕΝΕΙΑ.
Ακούμε τελευταία διάφορα περίεργα για τον υποψήφιο Δήμαρχο Δίου Ολύμπου Νίκο Λάππα, "ότι δήθεν είναι άπειρος κλπ κλπ) και αναρωτιέμαι ώς Λιτοχωρίτης.Αν δέν θήτευσε στη Δημοτική Αρχή, σημαίνει ότι είναι ανίκανος;Σημαίνει ό΄τι δέν μπορεί να διαοικήσει;Επιβάλλεται να μας επιβάλλονται "οι έμπειροι";Μήπως ξεχνούν οι μερικοί ότι αυτοί οι "έμπειροι" και μιλώ για τον Γιώργο Παπαθανασίου, όταν βγήκαν στην ανζήτηση ψήφων για πρώτη φορά ήταν "¨νέοι και άπειροι"; μήπως ξεχνάς ο κύριος Παπαθανασίου ότι ο Θανάσης ο Λάππας ήταν πρωτεργάτης στο να βγεί στο προσκήνιο ο κ Παπαθανασίου νέος και εκείνος τότε, με πνεύμα ανανέωσης;Τότε ο κύριος Παπαθανασίου ήταν ικανός άν και νέος και σε αντίθεση ο Νίκος Λάππας τώρα δέν δύναται;
Δέν δύναται ένας νέος 38 ετών με σπουδές, πολιτικοποιημένος,με αρχές, με ηθική,με γνώση της κοινωνίας,με οικογενειακές καταβολές αγώνων της οικογένειά του και του ιδίου;τότε ποιοί και πότε μπορούν; στα βαθειά γερμάτα;μήπως μπορώ εγώ που είμαι κοντά στα εξήντα;
Μήπως την εμπειρία την επικαλούνται για να ξαναμπορέσουν τον λαό και να έχουν μία κόμης θητεία δήμαρχοι;Εγώ δέν θα πώ γι αυτά που λένε "άν έχει κώλλυμα κλπ κλπ" γιατί και έτσι να είναι, εμένα με νοιάζει ότι αυτοί οι "εθνοσωτήρες παλαιοκομματικοί έχουν στείλει το ΠΑΣΟΚ κατά διαόλου", εγώ λέω ότι όλοι αυτοί οι δήθεν έμπειροι, ενδιαφέρονται μόνο για την καρέκλα τους.Να με συμπαθούν οι φίλοι του ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ, ΑΥΤΉ ΌΜΩς ΕΊΝΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΌΤΗΤΑ.Και εγώ είμαι ένας απο αυτούς που επι 16 χρόνια τον στήριξα.Αλλά φτάνει πιά..
ΕΝΑΣ ΛΙΤΟΧΩΡΙΤΗΣ ΠΑΣΟΚΤΖΗΣ

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

o kirios lappas na mas pei gt prin treis mines parakalouse ton kirio papathanasiou na katevei m,e tin stiriksi tou pasokl kai telos pantwn gt asxoleiste oloi me ton k Papathanasiou ? gt den asxoleiste me ta programmata sas ena litoxorinos pasoktzis

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΑ ΡΕ ΛΕΒΕΝΤΗ ΜΟΥ.. ΤΟΥ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ ΠΑΙΔΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΣΥ;