Οι συντάκτες της Πολιτείας και της Επτά, σχολιάζουν την επικαιρότητα και όχι μόνο
«Μια κακή κυβέρνηση, είναι καλύτερη από την ακυβερνησία», είχε πει κάποτε ο Μητσοτάκης. Δεν ξέρω αν δικαιώθηκε, αλλά αν κάποιος αναλογιστεί τι μπορεί να επακολουθήσει από την «ακυβερνησία» που έχει προκύψει στο Δήμο Παραλίας, είναι βέβαιο ότι θα συμφωνήσει με τον επίτιμο.
Είναι πολύ πιθανόν, στο τέλος του μήνα, ο Δήμος να μην πληρώσει ούτε τους υπαλλήλους του, επειδή δεν θα έχει προϋπολογισμό…
Επί της ουσίας αποφεύγω να εκφράσω άποψη για το εάν είναι «ρεαλιστικός» ή «φωτοτυπία» προηγούμενων ετών, αλλά το σίγουρο είναι ότι οι προηγούμενοι διασφάλιζαν αν μη τι άλλο την πληρωμή των δημοτικών υπαλλήλων!
Μπορεί η παροιμία να λέει πως όπως στρώνει ο καθένας κοιμάται (και αναφέρομαι στο δήμαρχο), αλλά στην προκειμένη περίπτωση ισχύει και ένα άλλο γνωστό γνωμικό. «Μαλώνουν τα βόδια και την πληρώνουν τα βατράχια»
«Μια κακή κυβέρνηση, είναι καλύτερη από την ακυβερνησία», είχε πει κάποτε ο Μητσοτάκης. Δεν ξέρω αν δικαιώθηκε, αλλά αν κάποιος αναλογιστεί τι μπορεί να επακολουθήσει από την «ακυβερνησία» που έχει προκύψει στο Δήμο Παραλίας, είναι βέβαιο ότι θα συμφωνήσει με τον επίτιμο.
Είναι πολύ πιθανόν, στο τέλος του μήνα, ο Δήμος να μην πληρώσει ούτε τους υπαλλήλους του, επειδή δεν θα έχει προϋπολογισμό…
Επί της ουσίας αποφεύγω να εκφράσω άποψη για το εάν είναι «ρεαλιστικός» ή «φωτοτυπία» προηγούμενων ετών, αλλά το σίγουρο είναι ότι οι προηγούμενοι διασφάλιζαν αν μη τι άλλο την πληρωμή των δημοτικών υπαλλήλων!
Μπορεί η παροιμία να λέει πως όπως στρώνει ο καθένας κοιμάται (και αναφέρομαι στο δήμαρχο), αλλά στην προκειμένη περίπτωση ισχύει και ένα άλλο γνωστό γνωμικό. «Μαλώνουν τα βόδια και την πληρώνουν τα βατράχια»
Έκατσε και μέτρησε η γυναίκα τη σούμα από τα αντίτιμα που καταθέτει στο σταθμό διοδίων της Λεπτοκαρυάς και …λάλησε.
Κι έστειλε γράμμα και γραφή:......
Κυρίες και κύριοι,
Ονομάζομαι Άννα Χ, είμαι μόνιμος κάτοικος Πλαταμώνα και διέρχομαι καθημερινά δύο φορές από το σταθμό διοδίων της Λεπτοκαρυάς. Μέχρι πρόσφατα, ως μόνιμος κάτοικος της περιοχής, χρησιμοποιώντας την κάρτα ελευθέρας διέλευσης περνούσα από το σταθμό χωρίς να πληρώνω.
Όμως, πριν λίγες μέρες η "Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε." επικαλούμενη τη σύμβασή της με το Ελληνικό Δημόσιο, έπαψε την ισχύ των καρτών αυτών. Αποτέλεσμα της απόφασης της εταιρίας είναι να πληρώνω πλέον καθημερινά 4,60 € για να πάω στη δουλειά μου (2,30 € προς κάθε κατεύθυνση).
Υπολόγισα το αντίτιμο των διοδίων το οποίο πρέπει να πληρώνω ετησίως στο συγκεκριμένο σταθμό της Λεπτοκαρυάς και σας καταθέτω το αποτέλεσμα των υπολογισμών μου:
2,3 € Χ 2 ημερησίως = 4,6 € X 6 ημέρες την εβδομάδα = 27,6 € Χ 4 εβδομάδες το μήνα = 110,4 € Χ 12 μήνες = 1.324,8 € το χρόνο
Καλούμαι λοιπόν, από εδώ και εμπρός να δίνω κάθε μήνα το 10,9% του εισοδήματός μου, δηλαδή ενάμιση περίπου από τους 12 μισθούς μου, στο Ελληνικό Δημόσιο και την Παραχωρησιούχο εταιρία, μόνο για τα διόδια του σταθμού της Λεπτοκαρυάς!
Πραγματικά, είστε με τα καλά σας; Μήπως τελικά, το έχετε χάσει τελείως;
Ελπίζω, πως δεν χρειάζεται να σας εξηγήσω γιατί "ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ".
Άννα Χ.
Από χθες, νέο μέλος της Εθελοντικής Ομάδας Δράσης Ν. Πιερίας
Σύμφωνα με τους αισιόδοξους υπολογισμούς της Επιτροπής Αγώνα κατά των διοδίων, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών θα επισκεφθεί αυτή τη βδομάδα την Πιερία και θα παραστεί σε σύσκεψη, για ακούσει τα παράπονα και τις προτάσεις των φορέων του νομού.
Προφανώς, άμα έρθει, θα επαναλάβει και αυτός όσα μας είπε, αυτοπροσώπως, ο υφυπουργός Υποδομών Μεταφορών: ότι δηλαδή η κυβέρνηση θα επαναδιαπραγματευτεί τη σύμβαση, όχι βέβαια όλη, αλλά το μέρος που αφορά τα έσοδα του δημοσίου από τα διόδια, τα οποία θα επιδιώξει να μειωθούν, για να μειωθεί και το ακριβό συνολικό διόδιον τέλος.
Ελπίζουμε να μας πει και πότε θα συμβεί αυτό, διότι, κατά πώς μαθαίνουμε, βάσει των συμβάσεων παραχώρησης που ’χουν υπογραφεί, το ποσοστό υπέρ του δημοσίου αρχίζει, να εισπράττεται μετά την ολοκλήρωση των βασικών έργων. Δηλαδή ούτε φέτος, ούτε του χρόνου, αλλά μάλλον του παραχρόνου!
Προφανώς, άμα έρθει, θα επαναλάβει και αυτός όσα μας είπε, αυτοπροσώπως, ο υφυπουργός Υποδομών Μεταφορών: ότι δηλαδή η κυβέρνηση θα επαναδιαπραγματευτεί τη σύμβαση, όχι βέβαια όλη, αλλά το μέρος που αφορά τα έσοδα του δημοσίου από τα διόδια, τα οποία θα επιδιώξει να μειωθούν, για να μειωθεί και το ακριβό συνολικό διόδιον τέλος.
Ελπίζουμε να μας πει και πότε θα συμβεί αυτό, διότι, κατά πώς μαθαίνουμε, βάσει των συμβάσεων παραχώρησης που ’χουν υπογραφεί, το ποσοστό υπέρ του δημοσίου αρχίζει, να εισπράττεται μετά την ολοκλήρωση των βασικών έργων. Δηλαδή ούτε φέτος, ούτε του χρόνου, αλλά μάλλον του παραχρόνου!
«Οχήματα που εξυπηρετούν κοινωφελείς ανάγκες, (όπως οχήματα της Ελληνικής Αστυνομίας, του Πυροσβεστικού Σώματος, των Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων και ασθενοφόρα) απαλλάσσονται από την καταβολή διοδίων», λέει πεντακάθαρα η σύμβαση που υπόγραψε η Αιγαίο με το δημόσιο, αλλά, επειδή ο σταθμός διοδίων της Λεπτοκαρυάς δεν έχει κίνηση αυτές τις μέρες, είπαν να τα πάρουν κι από ένα ασθενοφόρο που πήγαινε στον Πλαταμώνα για αιμοδοσία!
Πάλι καλά να λέμε, που δεν μετέφερε το ασθενοφόρο κανένα επείγον περιστατικό.
Πάλι καλά να λέμε, που δεν μετέφερε το ασθενοφόρο κανένα επείγον περιστατικό.
Θα επιστρέψουν στον κλάδο υγείας του ΙΚΑ, είπε στους συνταξιούχους του ΟΑΕΕ Πιερίας ο βουλευτής Γιάννης Αμοιρίδης, αλλά θα χρειαστεί να περάσει κάνα δίμηνο, μέχρι να κατατεθεί …τροπολογία.
Μπα! Τροπολογία για ένα πιλοτικό πρόγραμμα, που ‘χε ημερομηνία έναρξης και λήξης;
Και δηλαδή, δεν ήταν διάρκειας ενός χρόνου το πείραμα, όπως μας είχαν πει; Πήρε παράταση;
Μπα! Τροπολογία για ένα πιλοτικό πρόγραμμα, που ‘χε ημερομηνία έναρξης και λήξης;
Και δηλαδή, δεν ήταν διάρκειας ενός χρόνου το πείραμα, όπως μας είχαν πει; Πήρε παράταση;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου