Παρασκευή 19 Ιουνίου 2009

ΜΕ ΧΙΟΥΜΟΡ - ΡΙΠΕΣ του "ΚΡΑΧΤΗ

ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΕΛΛΕΙΨΑ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΛΟΓΩ ΚΛΕΙΣΤΟΥ INTERNET
ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΛΛΑΣ
- (ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΡΟΩΘΗΣΤΕ ΤΟ)


Είμαι συνδρομητής της TELLAS εδώ και 8 μήνες. Έχω τέσσερις γραμμές τηλεφώνου εκ τω οποίων οι τρείς και με σύνδεση INTΕRNET. Από την αρχή των συνδέσεων είχαμε έντονα προβλήματα, όπως διακοπών στην ομιλία, γραμμή δικτύου που σέρνεται. Διακοπές πάμπολλες εδώ στην Κατερίνη, που κρατούσαν μία και δύο ημέρες.
Διαμαρτυρήθηκα πολλές φορές, μάλιστα πριν τις γιορτές των Χριστουγέννων, οι υπάλληλοι της εταιρείας με καθησύχαζαν λέγοντας ότι έως στις 7 Δεκεμβρίου 2008 θα γίνου οι απαραίτητες βελτιώσεις κλπ. Πέρασε ο Δεκέμβρης, έφτασε ο Ιούνιος του 2009 και μία από τα ίδια. Μάλιστα από τις 16 Ιουνίου 2009 έχουμε πάλι διακοπή των γραμμών για 4 μέρες και διήρκησε έως και στις 19 Ιουνίου 2009. Επειδή προτίθεμαι να ασκήσω τα νόμιμα δικαιώματά μου κατά της TELLAS. Παρακαλώ του φίλους του διαδικτύου που είστε πελάτες στην TELLAS και έχετε τα ίδια προβλήματα, επικοινωνήστε μαζί μου μέσω της ανάρτησης αυτής με μήνυμά σας, για να μπορέσω να έχω ολοκληρωμένη άποψη για προβλήματα που έχετε και εσείς με την εν λόγω εταιρία.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
ΚΑΛΑΙΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΚΡΑΧΤΗΣ (kraxtis-gr.blogspot.com)

Δεν υπάρχουν σχόλια: