Ματιαξα και τον καιρό. Δεν ξαναγράφω τίποτα. Με ήλιο γράφω με βροχή με διαβάζουν.
Ανακοινώθηκαν τα φορολογικά μέτρα, η εισοδηματική πολιτική της κυβέρνησης, το πρόγραμμα σταθερότητας, τα μέτρα και το κακό συναπάντημα. Και άνοιξαν οι ουρανοί και βρέχει κεφτέδες και όχι χιλιάρικα δυστυχώς.
Μέσα στο ζοφερό οικονομικό περιβάλλον προστίθεται και η ακινησία στην αγορά. Δεν κινείται τίποτα και είμαστε και σε εκπτωτική περίοδο υποτίθεται.
Οι έμποροι δεν μπορούν να σηκώσουν κεφάλι φέτος ......