Τρίτη, 11 Μαΐου 2010
"Χαμός" έγινε σήμερα στο γραφείο του νέου διοικητή του γενικού νοσοκομείου Κατερίνης Στέργιου Φαρμάκη, όταν μετά τη γενική συνέλευση τους οι γιατροί του νοσοκομείου και των κέντρων υγείας της Πιερίας "πολιόρκησαν" εξοργισμένοι το γραφείο του διοικητή, διαμαρτυρόμενοι για την απόφαση να περικοπούν κατά 30.000 ευρώ το μήνα οι εφημερίες. 
Επακολούθησε πανζουρλισμός και ....

Επακολούθησε πανζουρλισμός και ....