Τετάρτη 26 Μαΐου 2010
γράφει ο Αγγελος Αγγελίδης (τ. ΔΣ Δήμου Αιγινίου)
Αναλύοντας τον όρο Τοπική Αυτοδιοίκηση, προσωπικά αντιλαμβάνομαι ότι είναι όλη εκείνη η προσπάθεια, η οργάνωση και η πιστή και Νόμιμη εφαρμογή της διαδικασίας, ώστε ένα σύνολο πολιτών που ζει και δραστηριοποιείται σε μια....
