ΠΕΜΠΤΗ 22-4-2010
Ενώ ο λαός στενάζει , οι νοσταλγοί της χούντας γλεντάνε και πυροβολάνε στον αέρα.
Ωρέ Γιώργο Παπαδόπουλε... κλπ ήχησε σε διάφορα γλέντια.. είχαμε και επεισόδεια...
Ο λαός στενάζει, η δημοκρατία κρατά.. αλλά άλλοι νοσταλγούν το χθές.. νοσταλγούν όσα υπέστη ο Ελληνικός Λαός απο τη στυγνή δικτακτορία...
α ρέ Ελλάδα ΔΝΤ που σου πρέπει...