Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ - ΚΑΤΗΓΟΡΕΙ ΝΔ ΓΙΑ ΔΝΤ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ - ΚΑΤΗΓΟΡΕΙ ΝΔ ΓΙΑ ΔΝΤ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 22 Απριλίου 2010

«Η Ν.Δ. φταίει για το ΔΝΤ» Στην αντεπίθεση η κυβέρνηση για τον μηχανισμό βοήθειας

Πέμπτη 22 Απριλίου 2010
«Εγκληματικές πολιτικές»  στην κυβέρνηση Καραμανλή  καταλόγισε ο 
Γιώργος Παπανδρέου  μιλώντας (φωτό)  χθες το βράδυ στην  ετήσια σύνοδο 
του  ΣΕΤΕ, για το γεγονός ότι η Ελλάδα  τελεί ήδη υπό την επιτήρηση της 
Ε.Ε.  και του ΔΝΤ
Επιχείρηση αποσύνδεσης του μηχανισμού στήριξης της Ελλάδας από μια πιθανή προσφυγή στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο και όσα αυτή συνεπάγεται ως προς τις επιπτώσεις στη ζωή των πολιτών και της χώρας στο σύνολό της έχει θέσει σε κίνηση η κυβέρνηση.
Παράλληλα- μία ημέρα μετά ...