Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΜΜΕ - ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΜΜΕ - ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου 2009

ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ ΣΤΟΝ ΑΥΤΙΑ


ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 4 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2009

Τα είπε όλα στον Αυτιά ο Καρατζαφέρης.. για τις μεταγραφές... μέχρι και όνομα ποδοσφαιριστή του Ολυμπιακού.. θα είναι υποψήφιος στις εκλογές.... μίλησε για την παράταξη... στην οποία ανήκουν ΝΔ και ΛΑΟΣ.. και είπε ότι θα είναι πάντα δίπλα στους ανθρώπους της παράταξης... είπε για Ντόρα και Αβραμόπουλο.. για τη διαδοχή στη ΝΔ.. πώς μπορεί να υπάροχυν και εκπλήξεις και μπορεί να εξαρτηθεί απο τα Ανάκτορα... μα δέν υπάρχουν ανάκτορα του είπε ο Αυτιάς... υπάρχουν πέραν απο τον Ατλαντικό δήλωσε ο Καρατζαφέρης....

δείτε το Βίντεο:

ΚΡΑΧΤΗΣ (kraxtis-gr.blogspot.com)

Παρασκευή 17 Ιουλίου 2009

ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΜΕΓΑ


Παρασκευη 17 ιουλιου 2009

Νά λοιπόν και πάλι ο Καρατζαφέρης στο προσκήνιο.... και στο ΜΕΓΑ. Του λέει ο δημοσιογράφος Τάκης.. "θέλετε να κοντήσεντςε την κυρία Μπακογιάννη... για να έχετε βλέψεις αρχηγίας στον χώρο αυτό " και απαντά ο Καρατζαφέρης.." εγώ ήμουν αυτό που την πρότεινα για Δήμαρχο... όμως ο τρόπος που προσπαθεί να περάσει την οικογενειοκρατία δέν μου αρέσει... και είναι υπέυθνη για την πολιτική της στο Μακεδονικό....", οταν τον ρώτησε ο Χασαπόπουλος.." μα είναι πολτική Καραμανλή..'' μου΄γκα ο Καρατζαφέρης.... σε επιμονή στην ερώτηση απο τον Τάκη... ' απάντησε.. '' ΄΄οτι δέν θα πώ αυτό που θέλετε εσείς"....
Σύγκρινε την διαδοχή της ΝΔ, με αυτή του Σημίτη στον Γιώργο Παπανδρεόυ λέγοντας " ότι δέν μπορεί να γίνει ακριβώς το ίδιο.." για τις εκλογές, πιστεύει ότι ...¨ θα γίνουν εκλογές τον Φθινόπωρο", λέγοντας ειρωνικά ότι " ο χειμώνας θάναι εύκολος, καθόλου ακριβή η ζωή κλπ", ο Καραμανλής έχει ευκαιρίες να κάνει εκλογές το Φθινόπωρο και να χάσει αξιοπρεπώς'"... απαξιώνουν σκοπίμως τον Παπούλια είπε...." Απάντησε άν θα έχει υποψήφιο στο ψηφοδέλτιο τον Κοραντή, λέγοντας "¨΄οτι πιό κόμμα δέν θα ήθελε υποψήφιο την προσωπικότητα του Κοραντή..."
Δέν γίνεται......Καλοκαίρι χωρίς Καρατζαφέρη;;;;;;;;
ΚΡΑΧΤΗΣ (kraxtis-gr.blogspot.com)