Από τον Πετρο Παππα
http://press-gr.blogspot.com
http://press-gr.blogspot.com/2010/03/blog-post_8391.html.
Εργαζόμενοι ζητάνε από υπουργό του ΠΑΣΟΚ να αλλάξει - επί τέλους- την Διοίκηση που τοποθέτησε ο κ. Μαρκόπουλος!!!
Οι εργαζόμενοι στην ΕΤΑ αφού είδαν ότι με την υπομονή και με το να πιστεύουν τις ... υποσχέσεις των "ιθυνόντων" δεν είδαν καμία προκοπή αποφάσισαν να δράσουν και ετοιμάζονται να στείλουν στον αρμόδιο υπουργό κ. Γερουλανο ένα ψήφισμα- καταγγελία για την στασιμότητα και ....
Εργαζόμενοι ζητάνε από υπουργό του ΠΑΣΟΚ να αλλάξει - επί τέλους- την Διοίκηση που τοποθέτησε ο κ. Μαρκόπουλος!!!
Οι εργαζόμενοι στην ΕΤΑ αφού είδαν ότι με την υπομονή και με το να πιστεύουν τις ... υποσχέσεις των "ιθυνόντων" δεν είδαν καμία προκοπή αποφάσισαν να δράσουν και ετοιμάζονται να στείλουν στον αρμόδιο υπουργό κ. Γερουλανο ένα ψήφισμα- καταγγελία για την στασιμότητα και ....
