Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΒΟΥΛΗ - ΑΓΡΟΤΕΣ - ΜΠΛΟΚΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΒΟΥΛΗ - ΑΓΡΟΤΕΣ - ΜΠΛΟΚΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2010

Μήνυμα Παπανδρέου προς αγρότες «Ζητώ το δικαίωμα να κάνουμε μια νέα αρχή» «Δεν αντέχει άλλο η χώρα να διασύρεται και να λοιδορείται» ανέφερε ο Πρωθυπουργός


Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2010
Απάντησε στους αρχηγούς της αντιπολίτευσης ο πρωθυπουργός
Μήνυμα προς τους αγρότες απέστειλε από το βήματης Βουλής ο Πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου, ζητώντας τους να κάνουν μαζί με την κυβέρνηση μια νέα αρχή, προκειμένου να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα. Προσέθεσε επίσης ότι «τα μπλόκα δεν λύνουν αλλά δημιουργούν νέα, μεγάλα, προβλήματα στη χώρα και πλήττουν ανεπανόρθωτα την εικόνα του ελληνικού κράτους στο εξωτερικό».
Απαντώντας σε επίκαιρες ερωτήσεις που κατέθεσαν στη Βουλή οι αρχηγοί των κομμάτων της ήσσονος αντιπολίτευσης με αφορμή τις αγροτικές κινητοποιήσεις ο κ. Παπανδρέου ανέφερε επίσης ότι «δεν υπάρχουν λεφτά για μερεμέτια, δεν υπάρχει κανένα απολύτως περιθώριο να ικανοποιηθούν διάφορα οικονομικά αιτήματα που σποραδικά και απρογραμμάτιστα ακούγονται», διεμήνυσε ο Πρωθυπουργός.

«Τέλος στα λεφτά για συντεχνιακές διευθετήσεις που δεν αντέχουν πάρα μόνο μερικούς μήνες και μετά επανέρχονται τα μπλόκα, έφθασε η ώρα ριζικών αλλαγών», ανέφερε χαρακτηριστικά
«Ξεκινήσαμε μία διαδικασία ευρύτατου διαλόγου για ανατροπές και όχι μερεμέτια, οι στόχοι είναι σαφείς: να καταστεί η ελληνική αγροτική οικονομία βιώσιμη και ανταγωνιστική».
Οπως ανέφερε ο κ. Παπανδρέου, «πάνω από όλα χρειάζεται να θεμελιώσουμε μία σε βάθος αγροτική μεταρρύθμιση σε ένα πράσινο μοντέλο πράσινης ανάπτυξης.

Να αναδείξουμε τα σημαντικά πλεονεκτήματα που έχει αυτός ο τόπος.

Μαζί μπορούμε να βρούμε τις λύσεις»..

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ:......